6 Kasım 2014 Perşembe

Rimmel London Lash Accelerator Maskara



Günaydın! Cuma gününün yazısı son zamanlarda severek kullandığım maskaram üzerine olsun dedim ve karşınızda, son 1 aydır her gün kullandığım Rimmel London Lash Accelerator. 




Uygun fiyatlı maskaralar beni her zaman memnun etmiş, pahalı ürünlere göre beklentilerimi daha iyi karşılamıştır. Özellikle Maybelline ve Rimmel London'ın hangi maskarasını denediysem memnun kalmış olduğumdan sıra Lash Accelerator'a gelmişti. Birkaç ay önce Watsons'tayken bir tane kaptım. Kullanmaya başladığımda yapısı ıslaktı ama buna rağmen benim makyaj tutmayan gözlerimden akmadığı için çok sevmiştim. Bugün tam 1 aydır kullanıyorum, zerre kurumadı, topaklanma, dökülme yapmadı ve hala akmıyor. Kıvırdığım kirpiklerimi tüm gün kıvrık tutuyor, biraz sertleştirse de kalıcılığı hoşuma gidiyor. 






Fırçası ince uzun ve sık tüylü. Kirpiklerime çok az hacim, bol tarama ve uzunluk veriyor. Yeterince siyah ve Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu ile kolayca çıkıyor. Günlük maskaram olarak keyifle kullanıyorum. Çoğu vlogger bunu alt kirpiklerine bile sürüyor ama ben denediğimde akma yaptı ve biliyorsunuz rakun gibi gezmeye hiç tahammülüm yok. Bu yüzden üst kirpiklerime kullanmaya devam. Sizin son zamanlarda kullandığınız günlük maskara hangisi? Sevgiler! <3


*Satış fiyatı yanılmıyorsam 14 TL civarı ve tabii ki Watsons'lardan alabilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder