27 Kasım 2014 Perşembe

Burberry Chestnut Far - Aranan Kahverengi Bulundu!



Günaydın! Bugünün yazısını her zamankinden biraz daha dikkatli okuyun derim, çünkü çok kısa bir süre sonra bu fardan sizlere de hediye edeceğim. Evet, blogumun bugünkü konuğu; senelerdir aranan o kusursuz kahverengi far. Karşınızda Burberry Chestnut!




Şık ama toz tutan bir kesenin içinde gelen Chestnut, Burberry'nin Sheer Eye Shadow serisinden. Ürün 2,5 gram ve açıldıktan sonra 3 sene içerisinde tüketilmesi gerekiyor.






Burberry farların mıknatıslı kapağı ve metal ambalajı buram buram klas kokuyor.




Geliyorum farın yapısına. Ah, nasıl anlatsam… Tereyağ gibi? Kadife gibi? İpek gibi? Pamuk gibi? Dokusu gerçekten yumuşacık ve far epey pigmentli. Daha önce bu kadar kolay uygulanan ve katlanma bölgesine bile kusursuzca dağıtılabilen bir far daha görmedim. Üstelik parmağa da fırçaya da kolayca geliyor ancak MAC 217 tarzı karıştırma fırçalarıyla uygulanırken biraz tozutuyor.




Renk ise sıcacık, kiremitimsi bir kahve. Göz kapağımda soğuk kahveleri sevmeyen ben, uzun zamandır tek başına kullanabileceğim naturel bir far arıyordum ve nihayet buldum. Hem koyu makyajlarda geçiş rengi olarak, hem de bol maskara ve siyah eyeliner ile kombinleyerek tüm göz kapağıma uygulayabiliyorum. İçindeki minik altın yansımalar da (fotoğraflara bir türlü yansımadı) gün ışığında harika görünüyor. 




'Burberry farlarla tanışınca başka far kullanmak istemeyeceksin' demişlerdi. Şimdi sebebini anlayabiliyorum.




Burberry farları İstanbul İstinye Park AVM Boyner Mağazaları'ndan satın alabilirsiniz. Satış fiyatı: 78 TL. Sizce de çok joker bir renk değil mi? Ne dersiniz? Sevgiler! <3

***Burberry farlarla tanışmamı sağlayan iki blogger arkadaşıma da bu teşekkürü borç bilirim. Teşekkürler Pınar ve Zuhal. <3




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder