17 Ocak 2014 Cuma

Your Face My Canvas 2 Yaşında! || Lorac Çekilişi Kazananı!







Günaydın! Lafı hiç uzatmadan konuya gireceğim. Evet, bugün bloğuma ilk yazımı yazalı tam 2 sene oldu. Ben tam 2 senedir 'yazıyorum'. Evet, kendi kendime bir pasta kestim çünkü çok emek verdiğim bir şeyin diplerden yukarılara çıktığını, 3000 küsür insana ulaştığını görmek kutlanmayı hakediyordu. 

Her sabah 09:30'a yazı yetiştirmek içimdeki sorumluluk duygusunu kabarttı ve ben o gün ne yaşamış olursam olayım, eve gelip ertesi sabahın yazısını hazırladım, fotoğraflarını çektim. Başlarda okuyan kişi sayısı bir elin parmaklarını geçmezken, zaman içinde 'Ofise gelir gelmez kahvemi elime alıp bloğunu açıyorum.' mailleriyle motive olmaya başladım. Bunu detaylarıyla anlatıp aldığım geri dönüşü övmeyeceğim. Belki de bütün blog yazarları böyle dönüş, hediyeler vb alıyordur, bilmiyorum ancak ben sıradan biriyken bir sürü insan tarafından okunmak, takip edilmek ve övülmek benim hayatıma bambaşka bir yön verdi.

Hep güzel şeyler olacak değil ya, benim hayatım da herkesinki gibi inişli çıkışlı. Gün geldi çok ağır eleştiriler aldım, gün geldi param bitti, gün geldi okulum kötü gitti, gün geldi 6 yıllık ilişkim bitti ama eve dönüp de bilgisayarımı açınca şarj oldum, hiç tanımadığım insanlar sayesinde moral buldum. Gerçekten bu kadar dramatikleştirmek istemezdim ama 11 Temmuz doğumlu ağır bir Yengeç'im. Şunu çok içten bir şekilde söylüyorum; iyi ki varsınız!

Desteğinizle daha uzun seneler yazacağım, ürün tanıtacağım, makyaj yapacağım ve video çekeceğim mutlu yıllar olsun! Herkese mutlu bir haftasonu diliyorum! :)


*Lorac Pro Palet Çekilişi Kazananı*










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder