9 Ocak 2014 Perşembe

Rimmel London Madeira Blush || Allık İncelemesi



Günaydın! Günün yazısı Rimmel London raflarında hakettiği değeri göremeyen bir ürün üzerine olacak. Rimmel London, uygun fiyatlı markalar arasında benim en ama en çok güvendiğim, pigmentasyon ve kalite açısından en sevdiğim markadır. Allıklarını da fiyatlarına göre oldukça başarılı buluyorum ancak bu allığı, yani Madeira rengini 1-2 blog hariç hiç bir sayfada göremedim ve şaşırdım çünkü aslında içinde her şeyden biraz barındıran, oldukça kullanışlı ve kurtarıcı bir tona sahip…




Rafta rengini görünce vurulup denemeden almıştım. Eve geldiğimde ise arkasını çevirip de isminin Madeira olduğunu görünce çok şaşırdım çünkü Madeira benim için çok kıymetli bir Portekiz adasıdır. Hazır bu allığa daha da bir sempati duymaya başlamışken uygulayayım dedim ve aldım elime fırçayı. 




İçinde hem gül kurusu, hem şeftali, hem de kahvelik bulundurduğu için her şeyle uyum sağlayan bir rengi var. Beyaz tenliler uygulama sırasında çok dikkatli olmalılar, zira birkaç fazla fırça darbesinde palyaçoya dönebiliyorsunuz. Buğday tenliler ve esmerler içinse doğal ötesi duracak günlük bir görev üstlenecektir. Bence koyu renk rujları da tamamlayabilecek kadar nötr bir rengi olan bu ürün biraz tozutsa da fiyatına göre tüm artıları alıyor. Sizin yeni keşfettiğiniz Rimmel London ürünleri hangileri?


*Bu allığı Watson's mağazalarından 16 TL'ye (umarım doğru hatırlıyorumdur) satın alabilirsiniz!


Youtube: yourfaceismycanvas88
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder