5 Ocak 2014 Pazar

Lorac Pro Palette || İnceleme + Makyaj + ÇEKİLİŞ!

















Günaydın! Yepyeni bir haftanın ilk yazısı ve hatta videosu aynı konu üzerine olacak. Lorac Pro Palette, benim Amerikan Youtube gurularında görüp de sahip olma hayalleri kurduğum ürünlerden biriydi. Hazır ulaşabiliyorken 2 tane alıp, birini de sizlerden birine armağan etmek istedim. (Satın almak için buraya tıklayın.)


ÇEKİLİŞ ŞARTLARI

Çekiliş, bu yazı yayınlandığı an başlayıp 18 Ocak 2013'te, yani blogumun 2. yaş gününde sonuçlanacak. Kazananlar yine buradan duyurulacak. Kazanmak için yapmanız gerekenler ise çok basit. Blogumu takip ediyor olmanız (mail, Bloglovin ya da Google yani Blogger üzerinden) ve bu yazının altına, aktif olarak kullandığınız mail adresinizle birlikte herhangi bir yorum bırakmanız. Lütfen yalnızca TEK BİR YORUM bırakın. 


---------------------------------------------------------------


Şimdi gelelim far paletinin detaylarına. Yaklaşık 10 dakikalık bir videoda hem tüm detaylarıyla içerdiği farları tanıttım, hem de bu paleti kullanarak bir makyaj yaptım. Kazanacağınız ürünün detaylarını öğrenmek isterseniz yeni inceleme/makyaj videom BURADA

Herkese bol şans ve güzel bir hafta diliyorum. Blog ve Youtube dünyasına girdiğimden beri bana verdiğiniz destek için çok ama çok teşekkür ediyorum. Mutlu günler. :)



Youtube: yourfaceismycanvas88
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder