29 Ocak 2014 Çarşamba

Make Up For Ever HD Elixir Serum



Günaydın! Kısa bir aranın ardından tekrar buradayım. Dedemin geçirdiği rahatsızlık sebebiyle dikkatimi toparlayamadım, kendimde yazacak enerjiyi bulamadım, dolayısıyla bilgisayarı açmadım bile. Dedemle ilgili haberlerim güzel olduğu için blogdan daha fazla uzak kalmak istemedim ve yaklaşık 1 aydır severek kullandığım bir ürünü sizlere tanıtmak istedim. Karşınızda, MUFE HD Elixir.




Daha önce Cevahir AVM'deki MUFE mağazasında dikkatimi çeken bu serumu, kız kardeşim yılbaşı hediyesi olarak aldığında havalara uçtum diyebilirim çünkü benim gerçekten ihtiyacım olan bir üründü. Peki Elixir nedir, ne işe yarar?

Serum formda bir makyaj bazı olan Elixir yoğun nem vermekle görevli. Cildim eski kuruluğunda olsaydı, nemlendiricimin üstüne, tüm yüzüme uygulardım ancak artık yanaklarım normal, T bölgem yağlı olduğu için bu serumu, nemlendiricimi uyguladıktan 10 dakika sonra, cildimin hala kuru olan ve fondotenimin genelde kuruyup kabuk kabuk durduğu bölgelere uyguluyorum. Hiç beklemeden üzerine fondotenimi sürüyorum. Yüz makyajım hem daha canlı duruyor, hem de cildimi en çok kurutan fondoten bile bu serumu uyguladığım bölgelerde kendi tenimden farksız görünüyor.

HD serisinin diğer ürünleri gibi; kameralar ve fotoğraf çekimleri için harika bir ürün olan Elixir, tahmin ettiğiniz gibi SPF içermiyor. Biraz tuhaf bir kokusu var ancak uygulama esnasında ya da sonrasında beni rahatsız etmiyor.




Kıvamı oldukça ince ve akışkan, neredeyse su gibi. Bir pompası benim tüm ihtiyacımı karşılıyor. Genelde tüm yüzüme kullanmadığım için bana uzun süre yeteceğini düşünüyorum ancak 12 ml'lik bir ürünün 90 Lira (umarım doğru hatırlıyorumdur) olması da pek hoşuma gitmiyor. Yine de bittikçe alacağım ürünler arasına girdi bile. 

Yağlı ciltlilerin pek hoşlanmayacağı ancak cildinin belli bölgelerinde kuruluk ve çizgilere dolma problemi yaşayan her cilt tipinden herkesin seveceği bu ürüne en çok kuru ciltliler, fondoteni, kapatıcısı ve pudrası her daim kabuk kabuk ve maske gibi yapay duranlar bayılacaktır. Benim özellikle dudak kenarımdaki iki büyük ve derin mimik çizgimi yumuşatıp ürünün dolmasını engellediği için çok seviyorum kendisini. 

Bu ürünü ve MUFE markasının diğer ürünlerini Sephora'larda ve MUFE mağazalarında bulabilirsiniz. Sevgiler!

** Sebep ne olursa olsun birkaç gün yazmamak beni eksiltiyor. Özlüyorum ve hevesle geri dönüyorum. Şu anda bu yazıyı okuyan herkes iyi ki var. :)


Youtube: yourfaceismycanvas88
Twitter: urfacemycanvas8



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder