30 Ocak 2014 Perşembe

Flormar Satin Matte - Havana || Oje İncelemesi



Günaydın! Bu güzel Cuma sabahında, aldığım günden beri severek kullandığım bir ojeyi paylaşmak istedim. Yüksek ihtimalle diğer blogger arkadaşlarımın Instagram hesaplarında ve tweetlerimizde görmüşsünüzdür bu seriyi ve özellikle bu rengi ama yine de görmeyen, duymayan kaldıysa diye paylaşmak istedim.

Bence marka Satin Matte serisinde epey başarılı olmuş. Gerçekten de simsiz ışıltı, satenimsi bitiş ve mat duruş bu ojeyi çok farklı kılmış. Üstelik bu serideki ojelere birer isim de verilmiş. Benim tırnaklarımdaki Havana adlı renk. İçinde kahve/siyah , yeşil ve altın barındıran mükemmel bir ton.




Ben her zamanki gibi 2 kat uygulamayı tercih ediyorum ve katlar arasında 15 dakika kuruma payı bırakıyorum. Oje çok çabuk ve pürüzsüzce kuruyor, tırnakta çıkıntı kalmıyor ancak yapısı biraz yumuşak olduğu için iyice kurumadan ellerimi kullanmıyorum. Bu serinin diğer renkleri de çok güzel. Siz ne düşünüyorsunuz? Mutlu haftasonları!


*Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 4,5 TL civarındaydı.


Youtube: yourfaceismycanvas88
Twitter: urfacemycanvas8



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder