31 Ocak 2014 Cuma

Elizabeth Arden Eight Hour Cream Nourishing Lip Balm





Günaydın! Bugün sizlere, alıp almamak arasında çok kararsız kaldığım ve sonunda bir şans verdiğim yeni lip balmımı tanıtacağım. Özellikle yabancı vloggerların çok övdüğü Elizabeth Arden Eight Hour serisi ülkemizde fazla bilinmiyor, konuşulmuyor ancak Sevil mağazalarında mevcut. Ben kendiminkini son Roma seyahatim dönüşünde Sabiha Gökçen Havaalanı'ndan 18 Euro'ya aldım. İyi ki de aldım.

İsminden de anlayabileceğiniz gibi, bu seri 8 saatlik nem vaat ediyor. Ben ilk olarak yüz kremini inceledim ancak kokusu o kadar ağır ve kıvamı o kadar katıydı ki, sürdüğüm gibi yüzümden silmek istedim. Daha sonra elim dudak kremine gitti ve uyguladığımda onun da yoğun bir kokuya sahip olduğunu görünce rafa geri koyup uçağa bindim ancak uçuş sırasında dudaklarıma o kadar iyi geldi ki, dönüşte havaalanından aldığım tek ürün bu oldu.

14.8 ML'lik çok kullanışlı bir tüpte gelen bu ürün SPF 20 içeriyor. Gramajına göre fiyatı pahalı olmasına rağmen çok ama çok sevdim. Neden mi?

Öncelikle paketi sade ve kullanışlı. Ürünün kıvamı ilk bakışta bal gibi dursa da, parmaklarınızla dudaklarınıza yedirmeye başladığınız an eriyip kaygan bir jel/krem formu alıyor. Asla ağırlık yapmıyor, değişik kokusuna rağmen rahatsız etmiyor. Üstelik gerçekten epey kalıcı. Öyle ki; gece uyumadan sürdüğümde sabah hala dudaklarımda oluyor.

Çok mat rujlar için inanılmaz başarılı bir baz olan bu dudak kremi, Kanada soğuklarında bile çok başarılıymış. Bu kadar yoğun nem verip böylesine hafif yapılı olduğu için en sevdiğim lip balmım oldu kendisi. Son zamanlarda fazla donuk ve mat görünen rujlarımın üzerine de uygulamaya başladım ve yapış yapış olmayan dudak parlatıcısı görevi gördüğüne de şahit olunca biter bitmez almaya karar verdim.

Siz bu markanın herhangi bir ürününü denediniz mi?


Youtube: yourfaceismycanvas88
Twitter: urfacemycanvas8





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder