20 Ocak 2013 Pazar

Yine Biz, Yine Nefis Bir Gün!



Herkese merhabalar! Bugün sizlere harika geçen bir günü, dünü anlatacağım. Hala şuradan ulaşabileceğiniz NARS Laguna çekilişime sıkça gelen yorumlardan biri, daha çok günlerini nasıl geçirdiğini anlatan yazılar yazabilir misin tarzı sorulardı. Ben de bugün bir kaç ilkten biri olsun diyerek, keyifli Cumartesi günümü sizlerle paylaşayım dedim. 

Biz 3 blogger, bu kez İnci'nin evinde buluşmaya karar verdik. Bilmeyenleriniz varsa; İnci, Beautiful and Sweets blogunun sahibesi. Bol bol yemek yedik, içtik, bol bol güldük, dedikodu yaptık, şüphesiz makyaj yaptık, kirpikler taktık ve fotoğraflar çektik. Aşağıda sizlerle dün çektiğimiz 3 farklı video ve bir çok fotoğrafı paylaşacağım. Fotoğraflara bakarken lütfen bana kızmayın. İnci o kadar harika şeyler hazırlamıştı ki, fotoğraflayıp canınızı çektirmeden edemedim. :)

Fotoğraflarımızdan hemen sonra ise ilk olarak kameraya benim hakim olduğum, Tannesi'nin İnci'ye yaptığı harika bir makyaj videosu, bir aşağıda İnci'ye taktığım takma kirpik videosu ve en sonda ise kısa bir vlog ve çekim hatalarımız var. Umarım siz de bizimle yiyip içip eğlenmiş kadar olursunuz. Tüm izleyicilerime teşekkür ederken son bir şeyden bahsetmek istiyorum.

Yine aynı çekiliş yazımın altına Nilgün adlı bir kullanıcı tarafından bırakılan bir link beni çok mutlu etti. Kim olduğu hakkında hiç bir fikrim olmayan bu kişi benim hakkımda bir yazı yazmış. Yazıya buradan ulaşabilirsiniz. Nilgün'e ise farketmemi sağladığı için tekrar teşekkür ediyorum. :)

Buyrun, fotoğraflar ve videolarımız!






















Tannesi ve İnci'li Makyaj Videomuz




İnci ve Görkem'li Kirpik Videomuz




Kısa Bir Vlog ve Çekim Hatalarımız




Instagram: gorkemkarman
yourfaceismycanvas8@gmail.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder