10 Ocak 2013 Perşembe

Gece Makyajı / Night Out Make Up!





YÜZ / FACE

- MAC Fix +
- Bourjois Healthy Mix Serum Foundation (51)
- NARS Laguna Bronzer
- MAC Well Dressed Blusher
- MAC MSF Soft&Gentle
- Estee Lauder Transparent Powder
- Maybelline Dream Lumi Magic Concealer


GÖZLER / EYES

- Urban Decay Eyeshadow Primer Potion
- MAC Sable (all over)
- MAC Sketch (crease)
- MAC Fluidline in Blacktrack
- L'oreal Volume Million Lashes
- Clinique Bottom Lash Mascara
- MAC Studio Finish Concealer (NW20)
- MAC Lash Curlers


DUDAKLAR / LIPS

- MAC Hue Lipstick


KAŞLAR / BROWS

- MAC Omega 














Bu makyajı akşam çıkarken rahatlıkla kullabilirsiniz, kutlama yemekleri, eğlence günleri için ideal. Gözlerimi kendime göre yoğun tuttuğumdan cildimi ve dudaklarımı epeyce çıplak bıraktım. Umarım beğenmişsinizdir! Bu arada tam da buraya ufak bir video ekliyorum, odamı ve makyaj malzemelerimin bir kısmını görebilirsiniz! Blogu açtığımdan beri yazılarımı okuyan, beni instagram, e-mail, twitter ve buradaki yorumlarıyla yalnız bırakmayan, iyi kötü eleştiren ve destek olan herkese çok teşekkür ediyorum! Önümüzdeki haftaki çekilişimde de çok sevdiğim ürünlerden birini hediye ediyorum. Bu duyuruyu da yapmadan edemedim. Yarın ise sizleri epeyce uzun bir yazı bekliyor, umarım sıkılmadan okursunuz. Herkese kocamaaan sevgiler ve iyi haftasonları!

So, this is my personal way of wearing a night out make up. I kept my lips and cheeks so simple, just because I went heavy on the eyes, and I will add a quick video showing my make up collection and room, but that video is in Turkish! If you wanna see my first vlog video that I speak in English, just click here. Thank you for your support and love! 


Youtube: youtube.com/yourfaceismycanvas88
Instagram: gorkemkarman
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com


YARIN / TOMORROW

- 10 Facts About Me / Hakkımda 10 Gerçek





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder