10 Ocak 2013 Perşembe

Power Of Red / Kırmızının Gücü



Herkese merhabalar! Haftanın 4. yazısının kıpkırmızı olmasını istedim ve bugünkü fotoğraflarımı yepyeni bir ışıkla çektim. Yeni ışık derken yapay ışık değil, sadece odamın farklı bir yerinde, sabahın erken saatlerince çektim, sizce nasıl? Her zamanki ışık mı yoksa bu mu? Ben rengini tam yansıtmak istediğim ürünler için kulanmayı düşündüm bu formu, ancak sizin fikirleriniz benim için daha önemli, o yüzden yorumlarınızı bekliyorum! Gelelim kırmızıya...

Hello everybody! I wanted my 4th post of this week to be so red! I actually changed my lighting today, so I want to know what you think about it. Do you prefer this or my usual lighting? Tell me what you think in the comments bar below! Let's move on to the red...




Kırmızının gücü tartışılmaz. Bembeyaz tertemiz bir kanvası gösterişli bir ışığa dönüştürebilir, doğru renk doğru kullanılırsa. Ben kendi tenime uygun doğru kırmızıyı buldum. MAC Russian Red Lipstick. MAC Cherry dudak kalemiyle kombinliyorum ve harika duruyor. Aynı rengi esmer modelimde kullanarak kırmızı rujun nasıl sürülmesi gerektiğini gösteren yazıma buradan ulaşabilirsiniz. 

The power of red is unquestionable. It can turn a clear, white canvas in to a glamorous light, if the right color is applied in a right way. I found my personal red, which suits my skin; MAC Russian Red Lipstick. I combine it with MAC Cherry Lip Pencil and it looks wonderful! I'd used the same color on my brunette model and written a post about how to wear a red lip, if you want to see that post, just click here.




Russian Red'den kısaca bahsedersek; MAC'in mat kırmızı rujlarından biri. Mat olmasına rağmen dudakları kurutmuyor ve kalıcılığı inanılmaz! Yemek, içmek asla etkilemiyor. MAC'in lipstickleri 49TL.

A little info about Russian Red; it's one of MAC's matte red lipsticks with a very impressive long lasting formula. You can eat and drink, it will still look the same. It's very matte but doesn't dry your lips out, which is incredible.




Sizin favori kırmızılarınız neler? Bilmek istiyorum! Bu arada bu hafta her gün yeni bir yazı yazdığımı ve yarınki yazımın sabah 10:00'da yayında olacağını hatırlatıyorum, herkesi sevgiyle kucaklıyorum!

What are your favorite reds? I wanna know! By the way, I'm glad to remind you that I'm blogging every day this week! A new blog post will be up tomorrow morning! Love you all!


New Channel: youtube.com/yourfaceismycanvas88
Instagram: gorkemkarman
yourfaceismycanvas8@gmail.com


YARIN / TOMORROW

- Gece Makyajı / Night Out Make Up




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder