17 Ocak 2013 Perşembe

(ÇEKİLDİ) NARS Laguna Giveaway! // NARS LAGUNA ÇEKİLİŞİ + BLOGUM 1 YAŞINDA!






TEŞEKKÜRLER / SPECIAL THANKS

Nice mutlu yıllara! Geçen yıl tam bugün açtığım blogum, büyüdü, 1. yaşını bitirdi! Geçen sene Roma'da bir sürü problemle boğuşurken, bilgisayarımı kucağıma alıp mutfakta bu blogu açtığım günü dün gibi hatırlıyorum. Yazmanın bana iyi geleceğini düşünerek ve kozmetiğin bir tutku olduğunu bilerek adım attığım bu işte ne kadar yol kat ettiğimi şimdi görebiliyorum. İstikrar kırıntısına sahip olmayan ben, 1 senedir aynı bloga büyük keyifle fotoğraflar, videolar çekiyorum. Yazılar yazıyorum, hayatımla ilgili şeyler paylaşıyorum. Bu benim için çok önemli ve çok keyifli bir süreçti ve ben bu süreçte yanımda olan herkese, tüm takipçilerime ufak bir teşekkür etmek istiyorum!

Happy birthday! My blog has grown up and become a 1 year old lady! I popped in to blogger world a year ago today, when I was in Rome, struggling with my problems and I remember putting my laptop on the kitchen table and got a blogger account. I didn't know it was the start of lots of friendships and good times. I want to thank all the lovely people, that have the same interest with me and patiently followed me and supported me with their comments and mails through all this time. So this giveaway is a thank you present for you!


Şartlara geçmeden önce ürünü neden faturasıyla birlikte koyduğumu söyleyeyim. Son haftalarda gelen bir kaç mailde, yaptığım 2 çekilişte de NARS ve Urban Decay ürünleri hediye ettim diye olacak ki, ürünlerin markalarını ücretsiz aldığım ve size onları hediye ettiğimi iddia eden bir kaç mail aldım. Ben 1,5 ay önceye kadar 13 takipçisi olan bir blogtum. Şu anda 300 küsür kişiyle yola devam ediyorum. Her şeyden önce Türk bir bloggerım ve NARS ve MAC gibi markaların bana bedava (?!!?!?!) ürün gönderip tanıtım yapmamı istemeyecek kadar büyük firmalar olduğunu hatırlatayım. Yine de herkesin içi rahat etsin diye kendi paramla aldığım bu ürünün faturasını da koyuyorum.

Before we head to the rules, I want to remind you that all the giveaway products or the products that I review on my blog are all purchased by me, with my money. I don't get any free products or PR stuff.

NARS LAGUNA BRONZER

NARS Laguna Bronzer! Daha önce şuradaki yazımda ve hatta şuradaki yazımda bahsetmiştim, bu benim favori bronzerım! Verdiğim sözü tutuyorum ve blogumda daha önce yorumunu yaptığım, sahip olduğum ve beğendiğim her ürünü tek tek çekilişle size armağan ediyorum. Tabii ki açılmamış paketinde:). Bu arada bir sonraki çekilişime bomba gibi geliyorum. Merakta ve takipte kalın. :)

NARS Laguna Bronzer! I've been raving about this product for almost 1 year and this is the best bronzer ever! By the way my next giveaway will be a bigger surprise for you!

ŞARTLAR / RULES

1) Blogumun izleyicisi olmanız! Aslında tek şart bu. Yani artı hak olayı filan yok, tabii ki bloglarınızda paylaşırsanız sevinirim ama kesinlikle katılım için zorunlu bir şey değil. Bu arada anonim yorumlar kabul edilmeyecektir.

- You have to be following my blog with your google account, blog or e mail adress! Anonymous comments are not accepted.

2) Sonuna size ulaşabileceğim bir e mail adresi ile birlikte, blogumun en beğendiğiniz ve eksik yanlarını, sayfamla ilgili neleri değiştirmek istediğinizi yorum olarak bu yazının altına bırakmanız. Herkesin tek bir yorum bırakma hakkı olduğunu ve çekilişin 12 Şubat, saat 22:00'de sona erdiğini hatırlatıyorum ve herkesi sevgiyle kucaklıyorum. 

- You have to write down a comment, telling me what things you like about my blog and what you would like to change about it. Each one can leave only one comment, with their current e-mail adress at the end of their comment. The giveaway ends at 10:00pm on 12th of February, 2013. Thank you all for following me and supporting me!


Instagram: gorkemkarman
yourfaceismycanvas8@gmail.com




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder