28 Ocak 2013 Pazartesi

NARS Sheer Glow Foundation / Fondoten İncelemesi







Merhaba, merhaba, merhaba! Favori fondotenim Bourjois Healthy Mix serisinin kaldırılacağını duyar duymaz odun kadar kuru ve kireç kadar beyaz cildime uygun yeni fondoten arayışına geçtim. NARS Sheer Glow'da kararımı kıldım ve serinin ikinci açık rengi olan Mont Blanc rengini aldım. Bu arada en açığı Siberia ülkemizde bulunmuyor ne yazık ki. Gelelim ürüne ve benim Sheer Glow ile tanışmama. Ürün 30ML ve Türkiye fiyatıyla 95TL. Söz konusu fondoten olunca benim için 100TL'ye kadar problem yok, ancak rakam bu sınırın üstüne çıkarsa, gerçekten o parayı hakediyor mu diye gidip gelir denerim, öyle karar veririm.

Hello, hello, hello! Since the day I heard my favorite foundation, Bourjois Healthy Mix range is being discontinued, I've found myself looking for a new perfect foundation for my super duper dry and pale skin. I decided on the lovely NARS Sheer Glow and I got it in the second lightest shade; Mont Blanc. The lightest shade is Siberia, but since we don't have that shade in Turkey, I got Mont Blanc.




Ürün cam ve epey ağır bir şişede geliyor. Tepedeki siyah kapak klasik NARS allıkları gibi kauçuk/kadifemsi yapıda ve yine çabucak kir tutuyor ama bende böyle bir problem yok çünkü makyaj malzemelerimi her gün ıslak mendillerle temizliyorum. NARS'ın ürün kalitesinden önce ambalaj şıklığına ayrı bir hayranlık duyduğumu da söylemeliyim. 

The product comes in a glass packaging, which is pretty heavy and not travel friendly. The black tip above the glass is made of the classic velvety NARS blush packaging, so it might get dirty easily but I never have such a problem, as I clean my make up goodies every day with wet tissues. (#obsession) I'm seriously in love with NARS' packaging.






Siyah kapağı çıkardığınızda, ürün akmasın diyerek düşünülmüş siyah çevirmeli farklı bir başlık geliyor karşınıza. Evet, üründe pompa yok. Eğer isterseniz NARS mağazalarından alabiliyorsunuz, ancak ben bir sürü yabancı blogda bu ürünün pompasız daha rahat kullanıldığını okudum ve bu yüzden almadım. Ürün yukarıdaki haldeyken elime alıp 4-5 saniye çalkalıyorum. Daha sonra kapağı çevirerek açıyorum.

When you remove the black top tip, there's another one. Yes, this stuff comes with no pump. If you wanti you can order it on NARS' website but I prefer it without the pump. Much easier. I shake it well before I pop some on the back of my hand.




Benim tercihim çok çok az miktarda alıp, parmaklarımla yüzüme bırakmak. Daha sonra Real Techniques Expert Face fırça ile yüzüme yaymak. Bu ürünü kullanırken kılları sık fırçalar kullanmak gerektiğini düşünüyorum. Sephora'nın Mineral Pudra 45 fırçası ile denediğimde kabuk kabuk oldu.

My personal way of applying this stuff is getting only a pea sized amount on to my finger and putting it on my forehead, cheeks, chin and nose. Then taking my Real Techniques Expert Face Brush and buffing it on to my skin. I believe this foundation gives you the best finish, when applied with brushes that have very dense bristles.




Yukarıdaki fotoğraf ürünü ilk kullandığım gün çekildi. İlk sürüşümde her zamanki gibi cildimi temizleyip nemlendirdikten sonra uyguladım, ancak çok kabuk kabuk durdu ve kuruttu gibi oldu. Çok üzüldüm, ancak farkettim ki o gün cildimin her zamankinden kuru olduğu bir gündü. Meğersem bu yüzden olmuş. Bir diğer hatam da fazla ürün kullanmam oldu. Bu fondoten adı gibi 'Sheer', yani ince yapılı değil. Orta kapatıcılık veren ama yüzde hissedilmeyen bir fondoten. Çok az bir miktar alıp yüze yaymak doğal sonuca ulaşmaktaki en önemli adım. Tam benim sevdiğim gibi.

This picture above was taken when I applied it for the first time. I did my usual foundation routine; cleansing my skin and then moisturizing. Still, there was something wrong. The foundation emphasized my mimic lines and looked very dry, patchy and caked on. I realized my skin was drier than usual that day and I caked on too much product, that's why it looked like a mask. It's not really 'Sheer' as the name tells. It's a medium coverage foundation with a light formula. I love it!




Ve doğru sürüldüğü zamanki görüntüsü. Tam istediğim gibi. Bu arada yanaklarımdaki kızarıklık ve gözlerimdeki şişlik mayonez alerjimden. Dün yine biraz fazla kaçırdım, bugün japon balığı gibi geziyorum. Toparlarsak; tam istediğim gibi, nem veren, kuru cilde, beyaz tene uygun, orta kapatıcılıkta, doğal görünümlü ve bereketli bir fondoten buldum. Mutluyum, aldığım günden beri her gün kullanıyorum. Bu ürünü yağlı ve ya yağlanmaya meyilli ciltlilere tavsiye etmiyorum çünkü çok kuru cildimi bile gün içinde T bölgesinde parlama yapmaya itecek bir ürün. Hep T bölgemin parıldamasını hayal etmiştim, teşekkürler NARS. ( Şu an akıl hastası olduğumu düşünüyorsunuz, evet!) Bu arada NARS Laguna çekilişim hala devam ediyor. Katılım için buraya!

It looks like this, when it's applied right. Just like I want. By the way, the redness on my cheeks and the puffiness on my eyes are because of my allergy to mayonnaise. Anyways, to sum it up; this is a dream product with the lovely glow, moisturizing lightweight formula, with a medium coverage at the same time. I don't recommend this to those who have oily skin as it might cause acne. Thanks NARS! *PS: My NARS Laguna giveaway is still on, click here to enter.


Instagram: gorkemkarman
yourfaceismycanvas8@gmail.com


Sıradaki Yazılar / Coming Up

- Real Techniques Blush Brush / Allık fırçası
- MAC Strobe Liquid
- Akmayan Göz Makyajı / Smudge-proof Eye Make Up




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder