27 Ocak 2013 Pazar

The Balm Allıklar!



Buz gibi bir Pazartesi'nden herkese merhabalar! Bugün sizlere önyargının çok yanlış bir şey olduğunu, pardon, The Balm allıkların güzelliklerini göstereceğim. Daha önce bir çok drugstore ürünü yüzünden cildim mahvolup da 1 sene boyunca tedavi görmek durumunda da kalınca, drugstore ürünlere güvenim kalmadı. Bana hak verirsiniz eminim. Cildim toparlandığından beri de zaten nadir aldığım drugstore ürünleri tamamen hayatımdan çıkarttım. Bu demek değildir ki pahalı olan her şey iyi, zararsız olacak. Tabii ki değil ancak ben yine de über hassas cildim için büyük ve güvenilir markaları tercih ediyorum. Gerek kalıcılık, gerek kalite konusunda beni asla yanıltmayanlar; MAC, Nars... 

The Balm allıklar gerek paketlerinin şirinliği, gerekse ürünlerinin renkleriyle uzaktan uzaktan bağladı beni. Teşekkürler Göksel! Şarkı için buraya. :) Sevgili İnci'nin hediye ettiği Cabana Boy allık sayesinde The Balm dünyasına ben de giriş yaptım ve geçen hafta İnciciğimle birlikte Gratis'e dalıp Frat Boy ve Down Boy'u da edindim. Bir haftadır diğer allıklara elimi sürmedim ve şimdi sizlere objektif, bireysel görüşlerimi aktarıyorum.




Soldan sağa; mat bebek pembesi Down Boy, altın yansımalı gül kurusu Cabana Boy ve şeftali pembe Frat Boy. Down Boy'u biraz MAC Well Dressed'e benzettim ancak bu daha sıcak ve tamamen mat bir pembe ve Well Dressed'den daha pigmentli. Pembe allık aşığı biri olarak bunu edinmeden yapamadım. Cabana Boy ise sedefli bir gül kurusu renge sahip olarak allık koleksiyonumun en sıradışı parçası oluverdi. Çok çok güzel. Frat Boy ise bloglarda en sık okuduğum ve neymiş bakalım diyerek alıp sepete atıverdiğim bir renk oldu. Bazı bloglarda MAC Melba'ya benzetildiğini okudum ancak alakası yok. Melba tamamen mat ve derin bir şeftaliyken, Frat Boy içinde hafif şeftalilik olan bir pembe. Çok hoş bir renk, gerçekten her tene yakışan cinsten.

Gelelim The Balm allıkların ortak noktalarına. İlk olarak Benefit'i andıran ancak bin kat daha taşınabilir, zarif ve vintage olan karton kutuları. Benefit'ten bir farkı da ayna içermeleri. Bir şeye para verirken sadece rengine, dokusuna değil, paketine de bakıyorum. Eminim siz de aynı şeyi düşünüyorsunuz. The Balm bu konuda gerçekten olayı bitirmiş. Çok çok sevimli! İkinci ve en önemlilerden; süper pigmentasyon. Genelde uygun fiyatlı çoğu üründe bulamadığım ancak The Balm'da cömertce davranılmış pigmentasyon. Azıcık bir miktarı iki yanağa da yetiyor. Kalıcılığı tartışılmaz. Sabah sürüyorum, tazelemeden akşama kadar sabit. Bunun yanında paraben içermiyor ve tozutmuyor. Uygun fiyatı da cabası. Normalde Gratis'lerde 30TL'ye bulabileceğiniz bu allıklar an itibariyle indirimde ve 19TL. 




Yukarıdan aşağı; Frat Boy, Cabana Boy ve Down Boy. Hepsini çok sevdim ancak Down Boy tam bir Görkem rengi. Yeni aldığım Real Techniques Blush Brush ile harikalar yaratıyor. Bu arada NARS Laguna çekilişim hala devam ediyor. Buradan katılabilirsiniz. 500 takipçim olduğunda yapacağıma söz verdiğim bir diğer çekiliş de hazır, bekliyor. Umarım herkes benden bir şeyler kazanabilir çünkü ben bu blogu açtığımdan beri bir sürü güzel anı, dostluk ve bilgi kazandım. Herkese sevgiler ve güzel haftalar diliyorum! :)


Instagram: gorkemkarman
yourfaceismycanvas8@gmail.com


Yarın / Tomorrow

- NARS Sheer Glow Foundation (Mont Blanc)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder