30 Aralık 2012 Pazar

Weekend Face #2 / Haftasonu Makyajı #2





Herkese iyi Pazarlar! Cuma- Cumartesi ve Pazar olmak üzere, her gün aynı makyajı kullandım, yeni saçlarımla (nedendir bilinmez) şeftali allığa takmış durumdayım. Bu 3 günde, yeni favorilerim Bourjois Healthy Mix Serum Fondoten ve MAC MSF Soft&Gentle'ın hakkını verdiğimi düşünüyorum. 1 Ocak gece saat 00:00'a kadar sürecek olan çekilişime BURADAN katılabileceğinizi hatırlatarak haftasonu makyajıma geçiyorum.

Happy Sunday everyone! I did the same make up for the last 3 days, and I've been addicted to peachy blushers. I don't know why but I find, it suits my new haircut better. I also used my recent favorites; Bourjois Healthy Mix Serum Foundation and MAC MSF Soft&Gentle. Let's move on to my weekend face!


Yüz / Face

- Bourjois Healthy Mix Serum Foundation (51)

- MAC Melba Blush

- MAC MSF Soft & Gentle 


Gözler / Eyes

- Nars Portobello Eyeshadow Duo

- MAC Handwritten Eyeshadow

- MAC Coffee Eye Pencil

- Bourjois Healthy Mix Concealer (52)

- L'oreal Volume Million Lashes Mascara

- Clinique Bottom Lash Mascara


Kaşlar / Brows

- MAC Charcoal Brown


Dudaklar / Lips

- MAC Modesty Lipstick

- MAC Boy Bait Lipgloss








Şimdi sizlere bu hafta en çok dinlediğim şarkıyı bırakıyorum ve bir de arka arkaya makyajımı fotoğraflamaya çalışırken ortaya çıkan tuhaf kareyi. Ben çok güldüm kendi halime. Buyrun işte şarkı, işte fotoğraf :)

Now I'm leaving you with the song that I keep listening to and a weird picture of me, while I was trying to photograph my make up! Here you have the song and the picture! :)





Instagram: gorkemkarman
yourfaceismycanvas8@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder