24 Aralık 2012 Pazartesi

Bourjois Healthy Mix Serum



Merhaba! Nihayet, 5 gündür test ettiğim Bourjois Healthy Mix Serum Fondotenin yazısını yazıyorum! 5 gün bence bir fondoten hakkında iyi bir fikre sahip olmak için iyi bir süre. Lafı çok dolandırmadan, kısa ve öz maddeler halinde bu fondoteni tanıtacağım.

Hello! I'm finally reviewing Bourjois Healthy Mix Serum foundation that I've been testing for 5 days. I think I should keep it short and tell you my opinion about it!




Ben orjinal Healthy Mix fondotene aşığım ve sanırım bunu bir çok kez dile getirdim. Benim için ideal fondoten yüzde yok gibi duran, kuru cildimi nemlendiren, tenimin beyazlığına uyum sağlayabilen fondotendir. Ben orjinal Healthy Mix'de bunların hepsini buldum. Chanel, Dior, Mac, Make Up For Ever gibi iyi markaları bile geride bırakır benim için. Gelelim Healthy Mix Serum'a. Bendeki rengi 51, yani en açık rengi. Diğer fondotenler gibi yüzüme koyu ve sarı kalmıyor. 

If you read my blog, you probably know I'm SO in love with the original Healthy Mix foundation. For me, the ideal foundation is supposed to be suitable for my very dry and pale skin and it MUST look like my own skin. I have this in the lightest shade; 51. I love how it matches my skin tone.


 


+

- Yüzümdeki ipeksi hissi. / The silky texture.

- Yarı mat bitişi. / Semi matte finish.

- Kuru cildimi daha da kurutmaması. / Suitable for my dry skin.

- Güzel kokusu. / Amazing scent.

- Uygun fiyatı. (59TL olması gerekiyor.) / Super duper cheap price.

- 16 saate kadar kalıcı olması. (Yüzümde rahat 10 saat uçmadan kaldı.) / Staying power for 16 hours.

- Pompalı ambalajı. / Comes with a pump.

- Şişesi. (The packaging.)

- İnce yapısı ve yüzümde hiç bir şey yokmuş kadar doğal duruşu. (Light formula and natural effect.)




Tüm bu yukarda yazanları, bu fondoteni parmaklarımla uyguladığımda elde ediyorum. Parmaklarımla fondoten, kapatıcı uygulamayı hiç sevmediğim ve hijyenik bulmadığım halde, bu fondotenin tek şartı bu. Her fırçayla ayrı ayrı denedim. Kabuk kabuk oldu ve kalıp gibi durdu. Kısacası bu fondoteni parmaklarla yaymak şart!

Peki neleri sevmedin? derseniz... Jel yapıda olması ve akıcı olması. Ben kuru cildim sebebiyle daha kremsi ve nemli şeyleri tercih ediyorum. Jel gibi olması hafif kurutur gibi geldi, ancak parmaklarımla yayınca bu sorun da ortadan kalktı. Bunun dışında sevmediğim hiç bir şey yok, ancak ben kapatıcılık olarak hala orjinal Healthy Mix'imi tercih etmekteyim. Ama bu fondoten çoktan favorilerimin arasında ve Laura Mercier Renkli Nemlendirici'min pabucunu dama attı bile! :)

Siz bu fondoteni denediniz mi? Neler düşünüyorsunuz? Bu ara severek kullandığınız fondotenler hangileri?


Yarın / Tomorrow

- MAC MSF Soft and Gentle


Instagram: gorkemkarman
yourfaceismycanvas8@gmail.com





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder