26 Aralık 2012 Çarşamba

MAC Mineralize Skinfinish; Soft And Gentle.



Herkese yeniden merhaba! Yazıma başlamadan 2. çekilişimi yaptığımı söylemek istiyorum. Katılmak isteyenleri de BURAYA bekliyorum. Bugün, uzunca zamandır istediğim bir ürünün yazısını yazıyorum ve çok mutluyum! Canım kız kardeşim bana sürpriz yapıp yeni yıl hediyesi olarak almış! İşin güzel ve bir o kadar da komik yanı ise; erkek arkadaşım da telefonuna 'Soft and Angel' (angel????!?) diye not almış ama kardeşim alınca 'Of ben alıyordum şu an ya diye isyan etti. Çok güldüm, bir yandan da hoşuma gitti. Çok şanslıyım böyle tatlı bir kardeşim ve erkek arkadaşım olduğu için. :)

Hello everybody! Today, I'm writing my personal review about a product that I'd been wanting for a long long time and now, finally, it's mine! My boyfriend and my sister wanted to buy me this, and my sister was more quick to make a move! I love new year! :)




MAC MSF (Mineralize Skinfinish)lerden bahsedelim öncelikle. Fırınlanmış bitiş pudraları olarak geçen bu ürünler, oldukça büyük bir boyutta gelen ışıltılı pudralar, yani aydınlatıcılar. Bu benim ilk MSF'im ve iyi ki almışım diyorum. Elmacık kemiklerimi, dudaklarımın üstünü ve hatta göz pınarlarımı aydınlatmak için kullanıyorum ve çok çok beğeniyorum.

Let's talk about the MAC MSF, in general. They are the shimmery, baked, finishing powders. This is my first MSF and I'm so happy I got it. I use this to highlight my cheekbones, my cupid's bow and even the tear duct area.




Uzaktan bronz gibi görünen ve 'Ah benim beyaz tenim' dedirten bu ürün aslında bronz filan değil. Şöyle ki; çok çok beyaz tenlilerin bile rahatlıkla kullanabileceği gibi aynı zamanda esmerlere de ÇOK yakışacak bir rengi var. Şeftali-şampanya diyebiliriz. Simli değil, tam ayarında bir ışıltısı var ve iyi haber; MAC'in kalıcı koleksiyonundan.

It looks very bronze in the packaging and makes you say 'Woo! It's too dark for my pale skin!', but, it's not. You can go for it, even if you are ghostly pale. It suits dark skin tones, as well! I can describe it as a peachy champagne with just the perfect amount of shimmer. Good news; it's in MAC's permanent line!




Işığı muhteşem bir şekilde yakalıyor ve fotoğraflarda çok güzel çıkıyor. MAC MSF'lerin fiyatı 79TL. O kadar büyük ki bana bir ömür yeter diye düşünüyorum.

It picks up the light great and looks beautiful in the pictures. It's so much product that it will last me forever!




Instagram: gorkemkarman
yourfaceismycanvas8@gmail.com


Geliyor! / Coming Up Next!

- 2012 Favori Cilt Bakım Ürünleri + Cilt Bakımı Rutinim (Skincare Routine)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder