25 Aralık 2012 Salı

Çabuk Çekiliş! NARS + Rimmel London



Tünaydınlar! Aklıma esti, bir şeyler hediye edeyim dedim. Geçenlerde çok sevdiğim halde kullanamadığım Nars Copacabana'mın yazısını şurada, ve yine aynı ürün hakkındaki detaylı tanıtımı şurada yazmıştım. Dünkü alışverişimde 5 tane aldığım Rimmel London Kate Moss Lipsticklerimden birini de Nars aydınlatıcıya ekleyerek güzel bir hediye paketi yaptım. Yeni sahibini bekleyem bu pakete çok talep olacağını düşünmüyorum, o yüzden süreyi kısa tutacağım. Bir an önce kargolamak istiyorum. :)

Bu benim ikinci çekilişim aslında. İlki 3 hafta önce yaptığım ve Urban Decay Naked Palet hediye ettiğim ve yoğun ilgi gören bir çekilişti. Bu seferki ani bir kararla yapılıyor ANCAK, Ocak ayında blogum 1. yaşını dolduruyor ve ben blogumun doğum günü sebebiyle, yepyeni gıcır gıcır paketinde, fişi faturasıyla en sevdiğim bronzer olan NARS Laguna hediye etmeyi planlıyorum. Bundan sonra da her ay tıpkı Nars Laguna gibi en sevdiğim makyaj ürünlerini sizler için alıp çekilişe koyacağım.

Gelelim hediye paketinin içine ve çekiliş hakkındaki detaylara.










Çekilişe katılmak için yapmanız gereken iki şey var; birincisi blogumun izleyicisi olmanız ve diğeri de bu yazının altına 2013'te gerçekleşmesini en çok istediğiniz dileğinizi yazmanız. Yorumunuzun sonuna size ulaşabileceğim aktif bir mail adresi yazarsanız, size daha çabuk ulaşır bir an önce gönderirim. Emin olun ben sizden daha çok heyecanlanıyorum. :)

Çekiliş an itibariyle başlamış durumda ve 01.01.2012 tarihinde, saat 00:00'da sona erecek. Ertesi günü kazananı ilan edeceğim. Herkesin yalnızca 1 yorum bırakma şansı var. Çekiliş tüm Türkiye genelinde. Aklınıza takılan herhangi bir şey olursa, bana yourfaceismycanvas8@gmail.com adresinden ulaşabileceğinizi unutmayın! Herkese bol şans ve şimdiden iyi yıllar diliyorum.

Bu arada MAC MSF Soft And Gentle'ın detaylı yazısı yarın sabah 11:30da blogda olacak.

Herkese iyi şanslar!


Instagram: gorkemkarman
yourfaceismycanvas8@gmail.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder