11 Aralık 2012 Salı

MAC Plumful Lipstick



Herkese merhaba! Urban Decay Naked Palet çekilişime katılan herkese tekrardan teşekkür ederek başlamak istiyorum yazıma. Paletim an itibariyle Manisa yollarında. Yollar yollamaz kazanan kişi Kübra'yı aradım ve ne kadar şaşırıp sevindiğini duyunca bu blog işine iyi ki girmişim dedim. Hayatıma bir sürü tatlı insan kattığı için çooook mutluyum. Bundan sonra her ay en sevdiğim makyaj ürünlerini gıcır gıcır ambalajlı, hatta fişli faturalı haliyle sizlerden birine yollayacağım. Dolayısıyla beklemede kalın.:)

Hello everybody! My first giveaway has just ended and my Urban Decay Naked palette is on its way to its new owner. Now let's jump in what I got today!




Diş tedavim hala sürmekte ve beni oldukça zorlamakta. Geçen günkü acılı seansı başarıyla atlattığım için kendimi ödüllendirmek istedim. (Hep bir bahane bulurum.) Ve Kadıköy Bahariye'deki MAC'e dalarak Plumful adlı lipstiki (lipstiği?!?!?) aldım. MAC lipstickler 49TL.

I'm still seeing my dentist twice a week and it's very painful and terrifying for me. So I wanted to give myself a gift for my braveness and I got MAC Plumful lipstick.




Yine EssieButton'ın blogunda görüp aklıma taktığım, hatta 2013 dilek listeme yazdığım bir üründü bu ve alır almaz sürdüm. Sürüş o sürüş. Renk, yapı, doku tam istediğim gibi. Koyu gibi görünse de çok ince bir yapıda ve dudakta kalıp gibi, ruj gibi değil de lip stain dediğimiz daha ince yapıdaki dudak ürünleri gibi bir duruş bırakıyor. Lustre yani parıltılı dediğimiz sonuç veren rujlardan. Ne çok mat, ne ışıl ışıl parlak. Yalnızca hafif bir ıslak duruş veriyor. Kuruyan dudaklarıma da çok iyi geldiğini söylemeliyim. Kalıcılığı ise; 3-4 saat. 

This is an EssieButton inspired purchase again and I'm so glad I did. Plumful is just the right colour and the right texture for me. It's a lustre finish, which is not matte but not totally shiny at all. Moisturizes my lips and stays put for a good 3-4 hours. It looks dark in the pan but comes out very sheer. You can always build it up.




Bu da dün akşam Plumful'u kullanarak yaptığım hafif makyajım. Umarım beğenmişsinizdir!

This is how Plumful looks on me! Hope you like it. xx


Instagram: gorkemkarman
yourfaceismycanvas8@gmail.com


Yarın / Tomorrow: Urban Decay Primer Potion (Göz makyajı bazı)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder