23 Nisan 2014 Çarşamba

Sarı || Yellow



Yeniden merhaba! Bu kez kaybolmamak üzere döndüm. Isınan havaları blogumla ve sizlerle karşılamak istedim, bu yüzden bugünün teması SARI.

Benim için ideal makyaj 4 mevsim bronzlar, kahveler, kızıllar. Beni artık tanıyorsunuz. Youtube kanalımı açmadan önce renklerden korktuğumu da biliyorsunuz. 

Video yapmanın en güzel yanı aldığınız geri dönüşler, öneriler, fikirler. Renkli farlar ve şu bir türlü cesaret edemediğim, kendime yakıştırmadığım kuyruklu eye liner. 

Yazmadığım süre boyunca hiç beklemedim şeyler yaşadım (iyi, kötü) ve şu anda endişelerim olmasına rağmen içim kıpır kıpır. Benimle birlikte makyajım da renklendi ve işte Görkem'de bahar böyle…






Yazısını henüz yazmadığım BH Cosmetics far paletime bakmak bile içimi açıyor. Sarı far olarak numarası ya da adı olmayan bir rengi seçtim ve MAC Soft Ochre Paint Pot'la makyaja hazırladığım göz kapaklarıma MAC 217 numaralı fırçamla uyguladım. Eyeliner olarak kullanımı aşırı kolay olan Alix Avien Pen Liner'ımın siyah rengini kullandım. Bir şeyler yapmaya ç a l ı ş t ı m.

Gözümün içinde ise Rimmel London Scandal Eyes serisinin ten rengi göz kalemi var. Maskaram ise Clinique High Impact. 




Ojem ise yaz boyu favorim olacak olan AVON Limoncello. 2 katta tamamen örtüyor, jel bitişi ise ışıl ışıl.


Ne düşünüyorsunuz? Size bahar geldi mi? :)


Twitter: urfacemycanvas8



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder