13 Nisan 2014 Pazar

Make Up For Ever Eye Prime || Far Bazı



Günaydın! Hem kendi yoğunluğumdan, hem de senelerce her gün yazmanın yorgunluğundan eski düzende yazamıyorum. Hazır zaman bulmuşken, hevesim de geri gelmişken aldım bilgisayarımı, yeni inceleme yazımla karşınızdayım.

Göz kapaklarımın yüzümün aksine çok yağlı olduğunu her fırsatta dile getiriyorum ancak bir baz yazısında tekrar altını çizmemin faydalı olacağını düşünüyorum. Hele ki havalar bu kadar ısınmışken, göz kapaklarım yağlıdan çok yağlı, hatta çok çok yağlıya doğru ilerlerken bu yazının tam zamanı değil mi?




Daha önce aralarında Urban Decay Primer Potion, The Balm Put A Lid On It, MAC Painterly, Soft Ochre Paint Pot, Lorac Behind The Scenes ve NARS Smudgeproof Eyeshadow Base olmak üzere bir çok göz makyajı bazı denedim. Aralarında en uzun süre kullandığım Urban Decay'di ve hala her Roma uçuşumda 2 tane alıp stokluyorum. Paint potları ise yalnızca krem far olarak kullanıyorum, altlarına ekstra bir baz kullanmadan benim için imkansız. #gözkapaklarımdakiyağda2kilopatateskızartılırda

Elimdeki tüm far bazları bitince koşarak Sephora'ya gittim, amaç NARS'ın bazını almaktı, çünkü şu ana kadar denediklerimin arasında en ince yapılı ve en mat tutan oydu. Tabii ki stokta yoktu, ben de görevlinin tavsiyesiyle MUFE'nin yukarıdaki fotoğrafta gördüğünüz bazını aldım. Bir süredir kullanıyorum ve bu kadar uzun bir girişten sonra düşüncelerimi sizlerle paylaşmak istiyorum.




Öncelikle paketinin çok taşınabilir ama çok kullanışsız olduğundan başlamalıyım. Ben bu far bazlarında tüp sistemini seviyorum. Bu şekilde sünger aplikatörlü bazlarda ya istediğimden çok fazla ya da çok az ürün alabiliyorum. Üstelik bitip bitmediğini anlayamıyorum, bitse de son damlalarını kullanmak için paketi kesemiyorum. Daha da kötüsü, bu ürünün ağız kısmı çok dar, aplikatöre aldığınız ürünün yalnızca %40'ı paket dışına çıkıyor. 

Ürün 5.5 ML ve satış fiyatı 52 Lira. Kıvamı epey katı, koyu bir krem gibi diyebilirim. Ürün göründüğünün aksine renksiz. Göz kapağına dağıtıldığında alanı pürüzsüzleştirip matlaştırıyor, makyaja hazır hale getiriyor ancak sevmediğim birkaç nokta var.




Göz kapağına ilk yayıldığında ağırlığını hissedebiliyorsunuz, kesinlikle hafif değil, 'yok gibi' değil. Uygulandıktan birkaç dakika sonra çizgilere doluyor. Zaten bazın amaçlarından biri, üzerine gelecek ürünlerin çizgilere dolmasını önlemek değil midir? Tuhaf. Neyse parmaklarımla bu çizgilerin üzerinden geçtiğimde düzeliyor. Makyajımı 6-7 saat kadar sabit tutuyor.

Yalnızca Sephora ve MUFE mağazalarında bulabileceğiniz bu ürünü, göz kapaklarınız çok yağlı değilse ve baz almanızdaki tek amaç göz makyajınızın kalıcılığını arttırmak ve farların renklerinin daha belirgin olması ise almanızı öneririm. Mutlu günler! :)


Twitter: urfacemycanvas8



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder