7 Nisan 2014 Pazartesi

Benefit Erase Paste Kapatıcı - 01 Fair



Günaydın! Bugün sizlere her şeyi örten, göz çevrenizi kurutmayan, nemli bitişli bir kapatıcı tanıtacağım. Benefit Erase Paste üzerine ilk izlenimlerimi şuradaki videomda paylaşmış, paketi ilk defa kamera karşısında açıp uygulamıştım. 3 haftalık kullanım sonrası detayları sizlerle paylaşmak istedim. Öncelikle ilk izlenim videomu izlemeyenler için paketin içeriğinden bahsedeyim.




Ürünü nasıl kullanmanız gerektiğini anlatan minik bir klavuz, kapatıcıyı hijyenik bir şekilde almanız için ufak bir spatula ve tabii ki Erase Paste! Bendeki rengi 01 Fair.




En açık rengi epey somonumsu, bu sebeple corrector olarak kullanır, üzerine daha açık renkli bir kapatıcı geçerim diye düşünmüştüm ancak kapatıcılığı o kadar mükemmel ve yapısı o kadar güzel ki her şeyi örtüyor, üzerine başka bir ürün kullanmama gerek kalmıyor.

En iyi sonucu kapatıcıyı parmaklarımla ısıtıp yüzük parmağımla tampon hareketlerle uyguladığımda alıyorum. Bitişi epey ıslak olduğu için de muhakkak pudrayla sabitliyorum. Şimdi göz çevremdeki duruşuna bakalım...






Göz altlarımın kapatıcısız hali…




Erase Paste uygulanmış hali…




… ve Erase Paste'in pudrayla sabitlenmiş hali. Az miktarda kullanıp pudrayla sabitlediğimde çizgilere dolmuyor. Daha doğrusu sadece sol gözümdeki derin sayılabilecek çizgim dışında hiç bir yere dolmuyor, birikme yapmıyor.

Son olarak bana sıkça sorulan soruların yanıtını verip gideceğim. 

1) Bobbi Brown corrector mı, yoksa Erase Paste mi? 

Göz altı morluklarımı silsin ama birazcık çizgilere dolsun, ben nasılsa üzerine aydınlık bir şey daha uygularım derseniz Bobbi Brown corrector. (Yazısı burada) Tek bir ürün kullanayım, her şeyi kapatsın, hem corrector, hem kapatıcı, hem de aydınlatıcı olsun, yapısı yoğun olsun derseniz Erase Paste.

2) MAC Pro Longwear kapatıcı mı, yoksa Erase Paste mi?

Güzel soru. İkisi de koleksiyonumdan asla çıkartmayacağım ürünler ancak şöyle özetleyip seçimi size bırakabilirim. MAC Pro Longwear likit yapıda, siz silmeden çıkmayan, nemli bir süngerle uygulandığında çizgilere dolmayan, epey de fazla renk seçeneği bulunan ama maalesef göz çevresini kurutan bir kapatıcı. Erase Paste ise kurutmayan, aksine nemlendiren, ıslak bitişli, Pro Longwear'den biraz daha kapatıcı ama fiyat olarak daha yüksek bir kapatıcı ve yalnızca 3 rengi var. 


Ben Erase Paste'i Akasya AVM Sephora'dan 93 TL'ye almıştım. İyi ki de almışım. Siz bu ürünü denediniz mi? Sevgiler!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder