27 Nisan 2014 Pazar

MAC MSF Stereo Rose



Haftanın ilk gününden herkese günaydın! Hakkındaki fikirlerim epey değişken olduğu için Stereo Rose incelememi epey beklettim. Nihayet bugün blogumun konuğu kendisi. 

MAC'in koleksiyon ürünlerini sevmiyorum, bunu daha önce de belirttiğimi hatırlıyorum ancak aralarında bir MSF (Mineralize Skinfinish) var ki, birkaç sene önce koleksiyonla sınırlı sayıda geldiğinde almadığıma bin pişman olduğum tek ürün, herkesin allık olarak kullandığı Stereo Rose. 

Geçtiğimiz ay çıkan koleksiyonla, eski versiyonundan biraz daha farklı olsa da yeniden raflardaydı ve bu kez dayanamayıp satın aldım. Dediğim gibi, bu sınırlı sayıda gelen bir üründü. Bu sebeple şimdilik stoklarda yok ama MAC'in koleksiyonlarına yeniden dahil olur, eminim.




Ürün standart MSF gramajına sahip; 9 gram. Çok az bir miktarın yeterli ışıltı ve rengi verdiğini düşünürsek ürün epey bereketli. 

Rengi ise bakırımsı, mercanımsı şeftali diye tanımlayabilirim. İçindeki ışıltılar inanılmaz güzel ancak uygulandığında kuru bir his bırakıyor ve benim epey açık olan gözeneklerimi daha da büyük gösteriyor(du).

Farkettim ki şu ana kadar hep yanlış uygulamışım. Sıradan bir fırçayla değil de MAC 187, Real Techniques Duo Fiber Contour Brush gibi minimal uygulama yapan fırçalarla uygulandığında hem ışıltısı çok bariz durmuyor, hem ürünü az uyguladığınız için pudramsı görünmüyor, hem de gözenekleri daha da ön plana çıkarmıyor. 




Yukarıdaki fotoğrafta gördüğünüz fırça, bence bu ürünü uygulamak için ideal fırça. Real Techniques Duo Fiber kontür fırçasıyla uyguladığımda yüzüm bir anda aydınlanıyor ve ekstra bir aydınlatıcı kullanmama gerek kalmıyor. Ben bu allığı en çok bakır/bronz göz makyajlarımla ve şeftali rujlarla kombinlemeyi seviyorum. 






Siz koleksiyon ürünleri hakkında ne düşünüyorsunuz? Almadığınıza pişman olduğunuz koleksiyon ürünü var mı? Sevgiler!


Twitter: urfacemycanvas8






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder