30 Nisan 2014 Çarşamba

L'oreal True Match Fondoten İncelemesi



Günaydın! Bugün sizlere ikinci kez şans verdiğim ama yine anlaşamadığım bir fondoteni tanıtacağım. Çok sevdiğim ve cilt tiplerimiz ve de zevklerimiz uyuştuğu için tavsiye ettikleri her şeyden memnun kaldığım birkaç yabancı vlogger var. Mesela Lily Pebbles, Vivianna Does Makeup, Lauren Curtis…

Maalesef bu kez o çok övdükleri ve Armani Luminous Silk fondotene muadil olarak gösterdikleri (en ufak bir alakaları yok, Luminous Silk incecik yapıda ve saten bitişli) meşhur True Match için aynı şeyleri söyleyemiyorum. True Match'e ilk şansı seneler önce cildim çok kuruyken vermiş ve yüzümü kaşıntıdan ölecek kadar kuruttuğu için bırakmıştım. Şu sıralar cildim karma (T bölgem yağlı, yanaklarım normal) ve cildimi hala kurutup 'merhaba ben fondoten sürdüm' şeklinde kabuk kabuk pudramsı bir görünüm verdiği için yine ve yine sevmedim.




Ürün hakkında söyleyebileceğim tek olumlu şey geniş renk skalası. Bendeki en açık rengi Rose Ivory. İlk defa bir fondoteni boynumdan aşağı yaymak zorunda değilim çünkü tam benim ten rengimde.




Ürün SPF 17 içeriyor, fotoğraflarda güzel görünüyor. Ben yüzümü öncesinde çok iyi nemlendirsem de, altına ışıltılı bir baz uygulasam da yüzümde kalıp gibi duruyor. Tüm mimik çizgilerime doluyor.

Şişe bir pompayla geliyor. Pompa tam ayarında ürün dökmenize yardımcı oluyor. Fondotenin yapısı ise epey akıcı. Likit bir ürün olsa da pudra bitişe sahip. Bu sebeple yağlıya dönük ciltlerin çok memnun kalacağını düşünüyorum.




Kaşlarımın yanındaki iki minik çizgi (normalde orada olduklarını bile bilmiyordum) ve göz çevremdeki kuruluktan ne demek istediğimi anlayabilirsiniz. Evet, oldukça kalıcı ancak o pudramsı, kabuk kabuk görünüm bana göre değil. Cildiniz normal ya da kuruysa, ya da nemli ve doğal bitişli bir fondoten arıyorsanız L'oreal Lumi Magique fondoten yazımı okumak için buraya tıklayın derim.

Ürünün satış fiyatı 55 TL ve Watsons ve Gratis'lerde bulabilirsiniz. Sevgiler!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder