7 Şubat 2014 Cuma

Yeni Real Techniques Fırçalar!



Günaydın! Senelerdir bahsettiğimiz, incelediğimiz ideal makyaj fırçası markası Real Techniques'in yeni fırçalarını duymayan kaldı mı?

Samantha Chapman yine çok iştah açıcı fırçalar tasarlamış. Fırçalar an itibariyle Cloud 10 Beauty'nin stoklarında mevcut. İncelemek ve satın almak isteyenler buraya tıklayabilirler. Gelelim fırçaların detaylarına!




Retractable Kabuki Brush - Asansörlü Kabuki Fırça 14,50 


Benim en merak ettiğim fırça kendisi. Elimde kabuki kıtlığı olduğunu farkettiğim an farklı markaların fırçalarına bakmaya başladım ve bir iki gün sonra bu fırçanın piyasaya sürüleceğini öğrendim. Şimdi allık, pudra ve aydınlatıcı için kullanılabilen bu fırçanın yollarını gözlüyorum.






Retrectable Bronzing Brush - Asansörlü Bronzer Fırçası 15,95 


MAC 187'ye benzeyen Duo Fiber bu fırça tam çantaya atıp çıkmalık gibi duruyor. NARS Laguna'yla ne harikalar yaratır, bilinmez. Elinizde bu tarzda bir fırça yoksa alınmaya değer çünkü her türlü ürünü doğal bir bitişle uygulayan bir aplikatör.





Silicone Liner Brush - Silikon Eyeliner Fırçası € 7,50


Eyeliner ve eyeliner fırçası konusunda çok sıkıcıyım, biliyorum ancak bazı çizgilerden vazgeçemiyorum. Kuyruklu eyeliner ya da değişiklikten hoşlansaydım bu fırçayı alabilirdim çünkü silikon aplikatörler özellikle jel eyelinerlarda çok başarılı uygulama sergiliyor ve kolay yıkanıyor.




Retrectable Lip Brush - Asansörlü Dudak Fırçası € 8,50


Ruj ve parlatıcı için tasarlanmış bu fırça kullanışlı olur mu bilmem. Bu konuda şüpheliyim çünkü daha önce kullandığım asansörlü dudak fırçalarının hepsinin tüyleri sıkıştı ve yıprandı. Siz ne düşünüyorsunuz?

Sizi en çok heyecanlandıran fırça hangisi oldu? 


Sevgiler!


Cloud 10 Beauty: cloud10beauty.com
Cloud 10 Beauty Twitter&Instagram: cloud10beauty
Youtube: yourfaceismycanvas88



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder