26 Şubat 2014 Çarşamba

Yeni Proje: 2 ADIM

Görselin tasarımı Ömer M.'ye aittir.

Günaydın! Bugün sizlere yeni bir Youtube kanalının, kanalımın, kanalımızın duyurusunu yapmak istiyorum. Özellikle Roma vloglarım beğenildiğinde gezi üzerine daha fazla videolar yapmalıyım diye düşündüm ancak hem kendi kanalım hem de yeni bir kanalla başa çıkmam zor olacağı için bu işi güvenebileceğim ve keyifle bölüşebileceğim bir arkadaşıma teklif götürdüm. Kabul eder etmez fikrin üzerine çalışmaya başladık ve kanalımızı açtık. (Buraya tıklayarak kanala gidebilirsiniz.)

Bize ulaşabileceğiniz tüm linkler bu yazının sonunda olacak. Belirttiğim gibi; bu bir seyahat/gezi kanalı. Yakın çevreden başlayarak yavaş yavaş rotamızı değiştireceğiz. Umarım kendi makyaj kanalım kadar hızlı bir şekilde yine geniş ve kaliteli bir kitleye ulaşırız. Şimdiden desteğiniz için çok teşekkürler!


Youtube: yourfaceismycanvas88
Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8


--------------


2 ADIM İletişim:

Youtube: youtube.com/2adimda
Instagram: 2adim
Twitter: ikiadim



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder