4 Şubat 2014 Salı

Essence XXXL Lip Gloss - Nude Kiss





Günaydın! Günün yazısı son zamanlarda severek kullandığım bir dudak parlatıcısı üzerine olacak. Normalde pek parlatıcı insanı olmasam da, yapış yapış olmayan, dudakta ağırlık yapmayan birkaç gloss edinmeye çalışıyorum. Essence'in XXXL Shine serisini bu anlamda çok sevdim.




Sünger aplikatör ince ve uzun. Sürümü kolay. Kıvamı kremle yağ arasında bir akışkanlıkta diyebilirim. Dudaklarımda uzun süre kalmasa da çok hoş koktuğu ve gözüktüğü için ve tabii ki tüm bunları yaparken saçlarımı dudaklarıma yapıştırmadığı için çok sevdim. Dudaklarıma verdiği yoğun nem de cabası.

Rengi; uçuk bir gül rengi olarak tanımlayabilirim. İçindeki minik ışıltılar göze batmadığı için de günlük kullanmayı tercih ediyorum. Kısacası uygun fiyatlı ve başarılı bir parlatıcı arayanlar için güzel bir seçenek olduğunu düşünüyorum. Sizin favori parlatıcınız hangisi?

*Essence markasını Gratis mağazalarında bulabilirsiniz.


Youtube: yourfaceismycanvas88
Twitter: urfacemycanvas8






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder