14 Şubat 2014 Cuma

Savunma. || Disclaimer


Görsel için ilknursalman.com 'a teşekkürler!


Merhaba! Blogumun linkinden de anlayacağınız gibi benim adım Görkem. 25 yaşındayım ve bundan 4 sene önce hobi olarak başladığım blogum ve 2 sene önce başlattığım Youtube kanalım için içerik üretmekteyim. Haftaiçi her sabah 09:30'da yeni bir yazı ve vaktim oldukça da (genelde haftada bir) video yayınlıyorum.

Sayfam belli bir izlenme sayısına ulaştığından beri türlü firmalardan tanıtım amaçlı ürünler alıyorum. Şu ana kadar hiç bir firmadan ürün ya da para talep etmediğimin altını çizmek istiyorum. 

Gelen ürünleri ise belli bir süre boyunca deneyimleyip objektif görüşlerimi burada ve Youtube kanalımda sizlerle paylaşıyorum. Bir firmanın ne kadar köklü olduğu, ürün gönderiminde ne kadar cömert davrandığı belirlemiyor tanıtım yazılarımın akışını. Cildimin sevdiği her şeyi ben de seviyor, sizlere aktarıyorum. Sevmediklerimi de yine artı ve eksileriyle belirtiyorum. Eğer bir ürün firma gönderisiyse bunu yazının sonunda veya başında (*) işaretiyle belirtiyorum.

Sıkça aldığım sorulardan biri de blog ve Youtube'dan kazanç elde edip etmediğim yönünde. Blog üzerinden Google reklamları aldığım için gelir elde ediyorum. Youtube kanalımda ise belli bir üyeyi aştığımdan beri görüntülenme, abone ve diğer bazı faktörlere bağlı olarak gelir sağlamaktayım. 

Bunun dışında Youtube kanalımda, bütçeli videolarım da oluyor. Yine bu videoların sponsorlu olup olmadığını, video altındaki bilgi kutucuğunda belirtiyorum.

Buna rağmen içime sinmeyen hiç bir videoyu yayınlamıyor, elimden geldiğince tüm yorumlara yanıt vermeye çalışıyorum. Bunun dışında aktif olarak kullandığım Twitter ve Instagram hesaplarımdan da sorulan soruları cevaplıyorum. 

Tarafsızlığımdan şüpheniz olmaması açısından bu işe girişmeden evvel yaklaşık 3 senelik bir blog okuyucusu olduğumu ve bloglarda övülen ürünleri bir koşu hevesle alıp defalarca hayal kırıklığına uğradığımı da belirtmek istiyorum. Ben aslında aranızdan biriyim, bir okuyucu, gözlemci, izleyiciyim ancak tüm bunları yaparken sevdiğim şeyi bilgim çerçevesinde sizlerle paylaşmaktan da vazgeçmiyorum, çok keyif alıyorum.

Gelen tüm sorulara toplu bir cevap olsun istedim. Bu anlamda kafanızda soru işareti kalmaması açısından, firma gönderisi olan birkaç ürünün incelemesini buraya, buraya ve şuraya bırakıyorum. Hatta bir tane de buraya ve şuraya. :)

Bana ulaşabileceğiniz tüm linkler aşağıda! Sevgiler!



BANA ULAŞIN!

PR-Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder