21 Şubat 2014 Cuma

MAC Superb - Aydınlatıcı İncelemesi



Günaydın! Bu güzel Cumartesi gününde, sizlere ışıl ışıl bir ürün tanıtmak istedim. MAC'in Magnetic Nude koleksiyonuyla gelen ve tükendiğini düşünürken geçen haftalarda Palladium MAC'te denk geldiğim, elbette hiç düşünmeden aldığım Superb aydınlatıcıdan bahsediyorum.




Öncelikle farklı dokusu ve gösterişiyle beni cezbettiğini belirtmeliyim. Satın aldıktan sonra birkaç gün hiç dokunamadım, sadece izledim. İşte böylesine beğenerek aldım. Nedense kendisini MAC 168 fırçamla (yazısı burada) tüm yanağıma allık olarak da kullanmayı hayal etmiştim ancak denediğimde hüsrana uğradım çünkü yalnızca ışıltı verdi.





Yapısı pudradan çok krem gibi. İçinde sim barındırmadan elmacık kemiklerimin tepelerini ıslak gibi gösteren ve ön plana çıkaran bir aydınlatıcı Superb. Ben aynı zamanda far olarak da güzel durabileceğini düşünüyorum.




Rengini bakırımsı şampanya olarak tanımlayabileceğim bu aydınlatıcıya olan hayranlığım uzunca bir süre devam edecek gibi. MAC Online'da tükendi ancak mağazalara sorun ve bence şanslıysanız, bulabilirseniz bir tane kapın.

Mutlu haftasonları! <3

Twitter: urfacemycanvas8

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder