3 Aralık 2013 Salı

Rimmel London Wake Me Up Concealer || Kapatıcı İncelemesi



Günaydın! Günün yazısı, fondoten incelemesini şurada yaptığım Wake Me Up serisinin kapatıcısı üzerine olacak. Öncelikle bilmeyenler için Wake Me Up serisinin yakın zamanda Watsons'larda olacağını duyurmak istiyorum. Fondotenin gelecek olmasına sevindim çünkü gerçekten çok çok başarılı ancak kapatıcı gelmese de olurdu. Neden mi?




Çok vasat bir paketlemeye sahip ama inanın ki formülü güzel olsaydı bunu çok dert etmezdim. Paketin üzerinde yazan 'Bu bizim ilk tam örtücü kapatıcımız.' ise çok komik bir şakadan ibaret. Ürünün örtücülüğü 10 üzerinden 4. Benim bir kapatıcıdan beklentim; ismi gibi kapatması. Sünger aplikatöre sahip ve ince yapılı Wake Me Up morluklarımı tek başına kapatamıyor. 






Bir açığı çok açık kalır diye kendime True Ivory rengini almıştım. Bu ton içinde sarı ve somon bulunduruyor, tıpkı Bobbi Brown Corrector'ın severek kullandığım Bisque rengi gibi. Bu sebeple morlukları ve mavi damarları güzelce örtmesi gerekirken nedense beni daha yorgun gösteriyor. Yapısı ise çok hafif, varlığı hissedilmiyor. Çizgilere doluyor ve pudrayla sabitlemek bile bunu engellemiyor. 




Kalıcılığı ise bende 1-1,5 saat kadar oldu. Anlayacağınız benim için fondoteninin aksine çok ama çok başarısız ve fazla abartılan, gereksiz övülen bir kapatıcı kendisi. Aranızda bu ürünü deneyen var mı?


Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder