22 Aralık 2013 Pazar

Rimmel London Nude Kohl || Ten Rengi Kalem



Günaydın! 'Keşke Türkiye'de de olsa!' dediğim ürünlerden birini tanıtacağım bugün. Karşınızda Scandal Eyes serisinin ten rengi kalemi; Nude Eye Kohl. Gözlerime hep koyu çerçeveler yakıştıran ben, son birkaç gündür gözlerimin içine farklı bir kalem kullanamıyorum. Neden mi?




Şu ana kadar denediğim tüm açık renk kalemler gözlerimin içinde homojen durmak yerine parça parça görünüyorlardı. Kalıcı değillerdi ve zaten çok da küçük olmayan gözlerimi pek de naturel olmayan bir şekilde büyütüyorlardı. İstediğim doğallıkta bir ten rengi de bulamayınca pes etmiştim. Ta ki Londra seyahatimde, aylardır yabancı bloglarda görüp meraktan çatladığım bu kalemi satın alana kadar. Çok beyaz değil, çok sarı da değil, tam bir ten rengi. Gözümün içinde kullanıyor olmama rağmen çok ama çok kalıcı. Sabah 8:00'de uyguladığımda öğlen 15:00'e kadar sabit kalarak kendi kategorisinin rekorunu kırdı. 

Gözlerimdeki o yorgun ifadeyi aldığı için özellikle uykusuz olduğum zamanlarda kullanıyorum. Bakışlarımdaki baygınlığı anında tazeliğe çevirmesine bayılıyorum. Aynı zamanda ufak tefek noktaları kapatmak, kaş altını aydınlatmak ve koyu ruj kullanırken dudak kenarlarını rötuşlamak için de kullanılabiliyor ancak ben göz içiyle yetiniyorum. 

Sizin favori açık renk kaleminiz hangisi?


Twitter: urfacemycanvas8
Youtube: yourfaceismycanvas88
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder