6 Aralık 2013 Cuma

NARS Guy Bourdin || One Night Stand Allık Paleti





Günaydın! Bu yazının geleceğini hepimiz biliyorduk! Ben umudu kesmiştim aslında. NARS Guy Bourdin koleksiyonunu orada bulurum umuduyla, uçaktan indiğim andan Londra'dan dönüş yoluna kadar gördüğüm tüm mağazalara girip sormuştum ve hep aynı cevabı almıştım. 'Space NK için sınırlı sayıda üretildi ve tükendi.' Peki dedim, döndüm.

Döner dönmez haftada iki kez Sephora'yı ve NARS mağazalarını aradım. 'Gelmeyecek.' dediler. O kadar çok istedim ki bu paleti, hakkında yazılan her yazıyı okudum ve Perşembe akşamı yorgun ve aç bir halde eve döndüğümde birşey beni dürttü. Palladium Sephora'yı aradım ve ellerinde 8 tane kaldığını söylediklerinde ayakkabımı bile bağlamadan evden çıktım. Mutlu son!




Hala hakkında bir şey duymamış olanlar için; One Night Stand, içinde 1 aydınlatıcı, 1 bronzer ve biri mat olmak üzere 4 allık bulunduran mükemmel bir palet. Taşınabilir ve seyahate uygun olması harika. Paketi klasik NARS ambalajı; kolayca kir tutan kauçuk. 




NARS allıkların süper pigmentli olduğunu bir kez daha hatırlatıyor, paletteki renklere geçiyorum. İlk sırada; Devotee aydınlatıcı, Mistinguette ve Orgasm allık, ikinci sırada ise Laguna bronzer, Deep Throat ve Goulue allık bulunuyor.




DEVOTEE pembe ağırlıklı, şampanya tonlarında bir aydınlatıcı. Bence Albatross'tan beş kat daha güzel, çünkü onun kadar 'Ben buradayım!' diye bağırmıyor ve sizi sim kutusuna düşmüşsünüz gibi göstermiyor. Islak bitiş veren, kaliteli pırıltı sağlıyor.




MISTINGUETTE ise cesaret isteyen duruşuna rağmen doğru fırçayla uygulandığında çok hoş duran, lilamsı Barbie pembesi ve tamamen mat. Bu palette en sevdiğim allık bu oldu. 




ORGASM ise benim bir türlü ısınamadığım, dünyanın en çok satan allığı. Defalarca ödül almış bu ürünü hala sevmeye çalışıyorum. Özellikle buğday ve esmer tenlere yakışacağını düşündüğüm bu allığın rengini; altın ışıltılı bastırılmış mercan/şeftali diye tanımlayabilirim.




LAGUNA ise bende tam boyu bulunan, çok ama çok sevdiğim bir bronzer. Çamur gibi durmayan, sizi portakala da çevirmeyen, dozunda ışıklı bir karamel rengi. Detaylı yazısı burada.




DEEP THROAT ise geçen sene alıp 2 kez kullandığım ve bana yakışmadığını düşündüğümden elimden çıkarttığım bir renk. Tonu ışıltılı şeftali pembe olarak betimleyebilirim. Sanırım bu palet sayesinde yıldızımız yavaş yavaş barışıyor.










Yukarıdaki fotoğraflarda sırasıyla; NARS Laguna bronzer, Deep Throat allık ve Devotee aydınlatıcının uygulanmış halini görebilirsiniz. Peki bu paleti kimler almalı? Benim gibi allık sevdalıları ve koleksiyonerleri, NARS'ın kalitesi ve pigmentasyonundan vazgeçemeyenler ve tabi ki sık seyahat eden ya da en güzeller elimin altında olsun diyenler.

An itibariyle Sephora'larda sınırlı sayıda bulunan bu paleti 155 TL'ye satın alabilirsiniz. Yazıyı bitirmeden standart NARS allıkların 4,8 gram ve 80 küsür Lira olduğunu, bu paletteki her bir allığın ise 4 gram olduğunu hatırlatıyor, iyi alışverişler diliyorum. Güzel haftasonları!


Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder