10 Aralık 2013 Salı

Charlotte Tilbury The Vintage Vamp Giveaway || Far Paleti + ÇEKİLİŞ!

SCROLL DOWN FOR ENGLISH!


Günaydın! Havalar böyle kapalı, soğuk ve yağışlı diye midir bilmem, ben bu ara pek mutluyum. Kış benim mevsimim, bütün işlerimin rast gittiği, hayatımın en güzel zamanlarını yaşatan mevsimimdir, büyük ihtimalle ondan. Lafı uzatmadan günün konusuna dönüyorum. Bu sene yılbaşı çekilişimi ikiye böldüm; far paletini blogdan, fırça setini ise Youtube kanalım üzerinden hediye etmeye karar verdim. Bu kez çok kalabalık paketler hazırlamadım çünkü 18 Ocak'ta blogumun 2. yaşını gösterişli bir şeylerle kutlamak istiyorum. Lafı istemeden yine uzattım sanırım. Evet, bu bir inceleme ve çekiliş yazısı olacak! 

Good morning! I'm feeling super happy, on the top of the clouds. The reason is simple; it's winter time. It's cloudy, windy, snowy and cold! Anyways, today it's going to be a review & giveaway post. I'm also going to be giving away a Real Techniques set on my Youtube channel soon!




Londra seyahatimin en heyecanlı kısmı Selfridges'e girip Charlotte Tilbury standına yöneldiğim andı. Bilmeyenler için Charlotte Tilbury; Londra asıllı, 20 senedir yabancı ünlülerin makyajlarını yapan, birkaç ay önce de kendi markasını piyasaya süren çok başarılı bir artist. Hakkında daha fazla bilgi almak, ürünlerini incelemek isteyenler buraya, Youtube'daki makyaj videolarını izlemek isteyenler ise buraya tıklayabilirler. Ben kendime ve sizlere, CT koleksiyonunun fikrimce en gösterişli far paleti olan The Vintage Vamp'i seçtim. Paketi kahve ve kırmızı altın renginde, oldukça şık ve kaliteli.

Without a doubt, the most exciting part of my London trip was when I walked in Selfridges and picked myself some Charlotte Tilbury goodies. If you don't know about her, click here to read her bio and about her makeup line. Click here to watch her Youtube tutorials. Back on to the giveaway, I've picked the most beautiful palette of her line; The Vintage Vamp. The packaging is brown and rose gold. Everything about it makes you think 'Wow, this is luxurious!'




Paleti açtığınızda aynadaki minik yıldız, ürünü güzelleştiren minik detaylardan.

The little star on the mirror is one of the beautiful details.




Paketin arkasında farları nasıl kullanacağınız basitçe numaralarla belirlenmiş. Buradaki yönergeye göre ilk far tüm göz kapağına, ikinci renk gölgelendirmek amacıyla, üçüncü renk gözlerin dış köşelerini dumanlı hale getirmek ve dördüncü yani en ışıltılı renk ise tüm göz kapağını ortaya çıkarmak amacıyla kullanılmalı. Ben de en güzel sonucu böyle elde ettim.

There's a little chart, that tells you how to use the shadows. Including that, you need to use the first color all over the lid, the second color to add some definition, the third one to smoke it up and the last one to pop the eyes with some glitter.




1 numaralı far MAC Naked Lunch'ın daha pembe hali gibi. 2 numaralı renk ise MAC Swiss Chocolate'ın hafif ışıltılısı. 3 numara ise MAC Sketch'in biraz daha koyusu. 4 numaranın turuncumsu hali ise sizi korkutmasın, yalnızca sim veriyor.

The first shade is like a pinkier version of MAC Naked Lunch. The second one reminds me of MAC Swiss Chocolate but a littler bit shinier. The third one's like MAC Sketch but a little deeper and the last one, which looks like a gold-bronze surprisingly doesn't give any color, it just adds a generous amount of glitter.






Ben bu paleti kullanarak, biri daha aydınlık olmak üzere iki farklı göz makyajı yaptım. İlkinde 2 numaralı rengi tüm göz kapağıma yayıp 3 numaralı renkle gölgelendirdim. 1 numaralı rengi ise göz pınarlarıma ve kaş altıma uyguladım. Sonuç aşağıda.

I went for 2 different looks, using this palette. The first one is a little darker. I used the shadow 2 all over the lid and smoked it up with the 3rd one. Highlighted my brow bone and the inner corners with the 1st shade. See the pictures down below.








İkinci makyajda ise 1 numaralı rengi tüm göz kapağıma uyguladım ve 2 numaralı farla gölgelendirdim. 3 numaralı rengi alt kirpik diplerime uyguladım ve 4 numaralı ışıltıyı tüm göz kapağıma düz bir fırçayla uyguladım. Sonuç aşağıda.

For the second look; I applied the 1st shade all over the lid and gave my eyes a little definition, using the 2nd color. The 3rd shade went very close to my bottom lash line and number 4 made my eyes super glittery!








Şimdi gelelim çekilişe. Bu paleti kazanacak kişi, belki yılbaşı makyajını bu renklerle yapmak ister diye düşünerek çekilişi 23.12.2013 tarihinde sonuçlandıracağım. Kurallar ise her zamanki gibi; blogumu Bloglovin veya GFC (Google Friend Connect) yani Blogger üzerinden takip etmeniz ve bu yazının altına, her gün kontrol ettiğiniz mail adresinizle birlikte 2014'ten beklentinizi yazmanız ve YALNIZCA 1 YORUM BIRAKMANIZ. Twitter, Facebook vb sosyal mecralardan duyurmak ekstra hak kazandırmayacaktır. Herkese bol şans! 2014 hepimiz için hayırlı, mutlu ve sağlıklı bir yıl olsun. Devamı zaten kendiliğinden olur. :)

The giveaway rules are very simple. You must be following my blog either on Blogger or Bloglovin' and leave a comment on this post, telling me about your expectations from 2014. Don't forget to write down your e-mail adress! This giveaway's international and will end on 23.12.2013! Good luck!

Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Youtube: yourfaceismycanvas88
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder