15 Aralık 2013 Pazar

MAC Faux Lipstick || Ruj İncelemesi



Yepyeni bir haftadan herkese günaydın! Canım dostum Ecem'le Cevahir AVM'de gezinirken tabii ki MAC'e de uğradık. Ecem'e Honeylove'ın testerını bulmaya çalışırken gözüme bir renk takıldı. Aklımda kalacağına makyaj çekmecemde kalsın diyerek kasaya yöneldim. Karşınızda yeni gözdem; MAC Faux.




Saten bitişli olduğu için biraz kurutma etkisi var, ancak ben bununla, dudaklarıma haftada bir peeling yaparak ve ruju uygulamadan önce dudaklarımı nemlendirerek başa çıkabiliyorum. Renge ise MAC'in tanımlamasıyla leylak rengine çalan pembe diyebiliriz ancak bana sorarsanız içinde leylaklık kadar sütlü kahve de barındırıyor.




Tek bir katta tam örtücülük veren bu ruju tüm kahve, pembe ve mürdümlerle uyumlu buluyorum. Siz ne düşünüyorsunuz? *MAC Rujlar 50 TL.


Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder