11 Aralık 2013 Çarşamba

Parti Makyajı! || Party Makeup!





Karlı bir sabahtan herkese günaydın! Parti makyajı videomu dün sabah çektim, düzenlemem 3,5 saatimi aldı. Bazı kısımları yanlışlıkla sildim ve en baştan başladım. Sonra Youtube sağolsun müzik eklenmedi ve daha bir sürü şey ama nihayet yayınlayabildim. İzlemek için BURAYA tıklayabilirsiniz! Bir de sizden ufak bir fikir istiyorum. Aralık sonu veya Ocak ayının ortası gibi, 2 hafta boyunca her gün video yüklesem nasıl olur? Fikrinizi yorum olarak bırakmayı unutmayın! Sevgiler! :)

Good morning from a cold and snowy day in Istanbul! It took hours to film and edit this video. It was also a pain to upload it but finally you have it. Click HERE to watch my party makeup tutorial! X


Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder