23 Haziran 2013 Pazar

MAC Myth Lipstick || Ruj İncelemesi





Merhaba! Haftanın ilk gününe çok yumuşak, hafif bir çıplak dudak rengi olan MAC Myth'le başlamak istedim. Koyu göz makyajlarıyla kombinlemeyi en çok sevdiğim şey çıplak dudak olayı herhalde. MAC Hue, Creme Cup ve Dolce&Gabbana Nude vazgeçilmezlerimdir ve geçen hafta, vazgeçilmezlerim arasına bir yenisi eklendi. Saten bitişli bej rengi Myth'e bayıldım! 

Hello! I want to welcome a brand new week with a nude lipstick review. MAC Hue, Creme Cup and Dolce&Gabbana Nude are already in my favorite nude lips list and last week I got a new member! MAC Myth is a perfect satin with neutral beige under tones.




Çıplak dudakları çok seven biri olarak, severek kullandığım bu ruju farklı rujlarla karıştırıp, daha sürülebilir renkler de elde edebilirsiniz. Blogger arkadaşım Beauty Gore şuradaki yazısında bunu adım adım anlatmıştı. Gelelim Myth'e. Saten yapıda olduğu için çok kalıcı, ancak çizgilere dolabiliyor. Bu yüzden siz benim gibi üşenmeyin ve bir gün önceden dudak peelinginizi yapın. Satış Fiyatı: 49TL.

I love to use it on its own but that's because I love super nude, almost foundation lips. You can mix this wih different lip colors and create a totally wearable shade. See it here. Because it's a satin finish, it's long lasting but may cause some dryness and settle into fine lines, so make sure you apply some lip butter beforehand! xx




Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder