24 Haziran 2013 Pazartesi

Gül Kurusu Göz Makyajı // Rosy Eye Look! (Sleek Sunset Palette)








Herkese merhaba! Geçenlerde paylaştığım gül kurusu/kızıl göz makyajı videomun detaylı fotoğraflarını gördünüz. Şimdi izleyemeyenler için kabaca neler yaptığımı anlatacağım ve sizleri videoyla baş başa bırakacağım. İyi seyirler, sevgiler! Minicik bir NOT: Bugünden itibaren 1 hafta boyunca yazacağım yazıların tamamı önceden programlanmıştır. İstanbul dışında olacağım ve döndüğümde de yakın akrabamızın kına gecesi ve düğünü dolayısıyla otelde konaklayacağım. Dolayısıyla bilgisayarım benimle olmayacak ama göndereceğiniz maillere telefonumdan mümkün olduğunca yanıt vermeye çalışacağım. Herkese sevgiler, güzel haftalar! :)


Temizleyip nemlendirdiğim cildime, YSL Touche Eclat fondotenimi Real Techniques Buffing Brush ile uyguladım. Gözlerimde baz olarak MAC Constructivist Paint Pot kullandım. Kızıl kahve bazımın üzerine Sleek Sunset Paletimdeki gül kurusu ve kırmızı rengi karıştırarak uyguladım. Aynı iki rengi alt kirpik diplerime de geçtim. Mat, siyah bir farla gözlerimin dış köşelerini koyultup, karıştırma fırçama aldığım kiremit kahve farım MAC Swiss Chocolate ile dağıtıp yumuşattım. Gözlerimin dışını MAC Fluidline'ın Blactrack adlı rengi ve favori eyeliner fırçam MAC 263 ile çerçeveledim. Gözlerimin içine AVON Supershock siyah kalem geçip, MAC 263 ve siyah jel eyelinerla sabitledim. Kirpiklerimi kıvırdım ve Maybelline The Falsies Black Drama maskaramla belirginleştirdim. Alt kirpiklerime ise L'oreal Telescopic Carbon Black kullandım. Göz altlarımı Collection 2000 Lasting Perfection kapatıcımla kapatıp, kaşlarımı MAC Omega farla doldurdum. MAC'in Brow Set'inin şeffaf rengiyle sabitledim. Yanaklarımda allık olarak Bobbi Brown Shimmer Brick'in Rose rengini kullandım. Dudaklarımda ise MAC Myth var. Blogumun sol üst kısmındaki turuncu kutucuğa istediğiniz ürün ve markaları yazabilir, yazdığım ilgili yazılara ulaşabilirsiniz. Herkese tekrar sevgiler! 



Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder