12 Haziran 2013 Çarşamba

ÇEKİLDİ, LÜTFEN YORUM BIRAKMAYIN!





Merhaba! Son büyük çekilişimde yaz boyunca bir daha çekiliş yapamayacağımı söylesem de, dayanamadım ve çok çok sevdiğim iki ürünle karşınızdayım. Aranızdan 2 takipçime hediyelerim var. İki ürünün de yazısını yazmıştım, linkleri aşağı koyacağım. İlk şartım blogumun izleyicisi olmanız. İkincisi ise, blogumu nasıl keşfettiğinizle birlikte size ulaşabileceğim bir e-mail adresini yorum olarak aşağıdaki kutucuğa bırakmanız. 

Twitter, Facebook gibi sanal ağlarda paylaşmak gibi zorunlu bir şart yok ve ek hak durumu da yok, ancak paylaşırsanız tabii ki sevinirim. Eklemek istediğim bir diğer şey ise, lütfen birden fazla yorum bırakmayın. Gelen yorum 75'i geçtiğinde sonra eklenen her yorum aşağıya düşüyor ve 'load more' yazısına tıklayınca yavaş yavaş çıkıyor. 

Ne demek istediğimi çok iyi anlayacak 1-2 kişiye özel ufak bir notum daha var. Şansınızı arttırmak için başkalarının haklarını yiyerek, farklı isimlerle fakat ne hikmetse aynı e-maillerle yorum yazan zeka örnekleri olduğunuzu farkedeli çok oldu. Size diyeceğim, boşa zahmet etmeyin, çünkü benim hiç bir çekilişimin kazananı olamayacaksınız. :)

Çekiliş bu yazı yayınlandığından itibaren aktif olacak ve yazlığa gitmeden önce sonlandırıp kazananlara kargolayacağım. Yani her zamanki gibi net bir tarih vermiyorum ama çok uzun tutmayacağım. Herkese bol şans diliyorum ve her bir takipçime tek tek, beni bu yolda destekledikleri için, her sabah bıkmadan usanmadan yazılarımı okudukları için çok çok ama çok teşekkür ediyorum. Umarım iki ürün de en çok isteyenlere gider. Hepiniz iyi ki varsınız! 



--------------------------------------------------------------------------------------


Hi everyone! I just want to thank my readers, before I head off to my summer house. Basically, 2 of my subscribers will win. I've already reviewed Beauty Blender here, and Sleek Contour Kit, here. Rules are very simple. First, you have to be following my blog. Second, you have to leave me a comment, telling me how you came across my blog. Don't forget to write down your e-mail address, as well. I'll announce the winners probably the following week. Good luck!


Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder