13 Haziran 2013 Perşembe

Huzur İçinde Bir Kahvaltı? // A Breakfast In Peace?



Herkese günaydın! Bu haftasonu şehirden uzak ama şehrin içinde, çok huzurlu bir kahvaltı yapmak ister misiniz? İstanbul'dan 45 dakika uzaklıkta, dere kenarında ördeklerle kahvaltı yapmanın tadına vardım ve doyamıyorum. 

Hi everyone! This post is not related to makeup, obviously! It's about a place near Istanbul. Today I'll be writing about this beautiful and peaceful place! Hope to see you soon! x










İstanbul'dan Şile yoluna girerken tabelalarını görmeye başlıyorsunuz zaten Bizim Köy'ün. Bir kaç aydır haftasonları kahvaltı için ailem ve benim vazgeçilmezim olan bu sıcak ortamda aynı zamanda mangal da yapılabiliyor. Ulaşım kolay, her şey çok taze. Kahvaltıyla birlikte gelen köy ekmeğinin kokusunu, köy yumurtasının sarısını ve hayatımda yediğim en lezzetli beyaz peyniri anlatmak isterdim sizlere ama doğru kelimeleri bulamayacağım korkarım. Şehrin gürültüsünden kaçın ve güzel bir kahvaltı yapın. Çektiğiniz fotoğrafları da bana ulaştırmayı unutmayın! :)




Kahvaltıda 2 dilim ekmeği veya bir sandviç ekmeğini geçemeyen ben 9 dilim ekmekle kahvaltıyı noktalamak nasıl bir şeymiş gördüm. Çilek reçeline zaafım olduğunu bilinir gibi tam da önüme konmuştu kase. Malum çileğe alerjim var ama reçelinin suyunu yersem bir sıkıntı yok. Nerden geldim ki bu konuya? Heh! Çilek reçeli masaya geldiğinde yeni pişirilmişti, köpük köpük ve sıcacıktı. :)








Kendi yumurtamızı, sucuğumuzu kendimiz pişirdik, çayımızı kendimiz demledik ve ekmekleri bizzat biz kızarttık. Kesinlikle huzurla kahvaltı edilebilecek güzel mekanlardan biri. Giderseniz benimle karşılaşma ihtimaliniz de çok yüksek. :)




İstanbul'dan Şile'ye giderken, Ahmetli Sapağı'na sapar sapmaz sol tarafta tabelayı göreceksiniz. Sizlere tavsiyem erken saatte gitmeniz ve yanınıza mutlaka ince bir hırka almanız, çünkü epey esiyor. Umarım benim keyif aldığım kadar siz de beğenirsiniz. Gidenler, gidecekler; benimle paylaşmayı unutmayın! :)


Kroki Kaynak: silebizimkoymangal.com


Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder