11 Ağustos 2013 Pazar

Rimmel London Stay Matte Pudra



Herkese iyi haftalar! Bugün sizlere, yalnızca Watsons'larda satılan ve herkesin edinmesi gereken bir pudrayı tanıtacağım. Büyük ihtimalle yazısı trilyon kez yazılmıştır, hatta belki de edinmeyen kalmamıştır, ama kıyıda köşede bu pudradan haberdar olmayanlar varsa diye bir de ben parmak basıyorum bugün! Makyaja başlayanlar için önerilerde bulunduğum yazımda da (YAZI İÇİN BURAYA TIKLAYABİLİRSİNİZ.) bahsettiğim bu ürün, uygun fiyatına rağmen pahalı pudralardan çok daha iyi iş görüyor. Ben yaklaşık 1,5 senedir 001 Transparent, yani renksiz olanını kullanıyorum. Benimkine annem el koyduğu için kendime bir tane daha edindim. Makyajı güzel sabitliyor, pudra gibi kabuk kabuk durmuyor ve yüzde ağırlık yapmıyor. Cildi gün boyu olmasa da 4-5 saat mat tutuyor. Belki çok çok yağlı olanların beklentisini karşılamayabilir. Çok memnunum, severek kullanıyorum. İndirimsiz satış fiyatı 14 TL. Sizin favori uygun fiyatlı pudranız hangisi?


Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder