8 Ağustos 2013 Perşembe

(ÇEKİLİŞ KAPANDI, YORUM BIRAKMAYIN!)GUERLAIN Terra Ora Çekilişi! || Guerlain Giveaway!



Günaydın! Herkese tekrardan iyi bayramlar! Hepimize, ülkemize huzur ve mutluluk getirsin bu bayram. Aranızdan birine de Guerlain'ın bu harika bronzer/aydınlatıcı pudrasını getirsin. :) Bu ürün Guerlain'ın 2013 yaz koleksiyonu için ürettiği, içinde bir aydınlatıcı ve etrafında bronzer içeren, sınırlı sayıda üretilmiş bir pudra. Mis gibi koktuğunu da belirterek lafı hiç uzatmadan katılım şartlarına geçmek istiyorum. 










1) Blogumu Bloglovin veya GFC(Google Friend Connect/Blogger) üzerinden takip ediyor olmanız gerekiyor.

2) Bu yazının altına, HER GÜN KONTROL ETTİĞİNİZ AKTİF E-MAIL ADRESİNİZİ yazmanızı rica ediyorum. Arzu ederseniz ek olarak, size daha kolay ulaşmam için Instagram veya Twitter kullanıcı isimlerinizi de yazabilirsiniz. 

3) LÜTFEN yalnızca 1 yorum bırakın. Yorumlar ben onaylayana kadar yazının altında görünmeyecektir. 

4) Twitter, Facebook, Instagram gibi sosyal ağlarda paylaşma zorunluluğu her zamanki gibi yok, ancak paylaşırsanız mutlu olurum. Yine de dediğim gibi bu size ek hak kazandırmayacak. 

5) Çekilişin bitiş tarihi hakkında net bir şey söyleyememekle birlikte her zamanki gibi çok uzun tutmayacağımın sözünü veriyorum. Her bir katılım için şimdiden tek tek teşekkür ederim. Umarım en çok isteyene gider.

6) Her türlü sorularınız için bana aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz. Hepinize bol şans ve iyi bayramlar diliyorum! :)


NOT: Pazar gününe kadar sürecek olan Instagram çekilişimde Real Techniques Stippling Fırça hediye ediyorum. Katılmak isteyenler için kullanıcı adım 'gorkemkarman', sevgiler!


Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Youtube: yourfaceismycanvas88
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder