10 Ağustos 2013 Cumartesi

MAC Peaches Blush || Allık İncelemesi



Günaydın! Geçenlerde MAC'ten yaptığım büyük bayram alışverişimi Instagram sayfamda paylaşmıştım. Peaches allık da bu alışverişin bir parçasıydı. Şu ana kadar kullandığım tüm şeftali tonlu allıklar bende kahverengi dursa da çok özendiğim için bir tane daha edindim. An itibariyle bronz olduğum için de çok hoş durdu. İlk defa şeftali tonlu bir allığı beyaz tenimin kaldıracağını düşünüyorum. Kış gelsin, bir an önce eski beyazlığıma geri dönmeyi bekliyorum.

Good morning there! I shared my big MAC haul on my Instagram and Peaches was one of those products. Even though all the peachy blushers look brownish on me, I insist on purchasing more. This one looks fantastic on me since I have a little bit tan on at the moment. I'm hoping that I'll pull it off when I'm pale in the winter as well.




Allığın bitişi 'Sheertone', yani MAC'in en az renk veren, doğal duruşlu allık serisinden. Her fırçayla aynı şekilde doğal duran sonuç alınıyor, ancak benim bu 'Sheertone' yapıdaki allıklar için favori fırçam MAC 168.  Renge gelince tam bir şeftali, ancak Melba gibi soluk değil, içinde turuncunun en ham hali var. Çok severek kullanıyorum, iyi ki almışım! Sizin en sevdiğiniz MAC allığınız hangisi?

The blush has 'Sheertone' finish, which is less pigmented than other finishes by MAC. I love using my 168 brush to apply it. The color is a true peach, but not muted like Melba, it's bright and a lot more orangey. I love it! What's your favorite MAC blush?


Instagram: gorkemkarman
Twitter: urfacemycanvas8
Gmail: yourfaceismycanvas8@gmail.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder