10 Mart 2015 Salı

Lancome Miracle Cushion



Günaydın! Bugün sizlerle, Lancome'un son ten ürünü Miracle Cushion'la ilgili deneyimlerimi paylaşacağım. Yazıya başlamadan önce, bu markanın ten ürünleriyle hiç anlaşamadığımı belirtmeliyim. Denediğim fondotenlerinin hepsi yüzümde oksitlenip, gün içinde koyulaşıyor, içerdikleri parfüm ya da alkol sebebiyle yüzümde garip kabarcıklar çıkıyor. Bu sebepten bir daha Lancome'un fondotenlerine para vermemeye yeminliyim. Zaten bu ürünü de Boyner deneyip yorumlamam için gönderdi, göndermeselerdi yine bu markadan bir ürün almayacaktım.

Ürün elime ulaştığında ilk yaptığım şey kutusunu açıp koklamak oldu. Eğer bu da buram buram parfüm koksaydı yüzüme sürmeyecektim ancak likit ürünleriyle karşılaştırıldığında Miracle Cushion'ın belirgin bir kokusu yok diyebilirim.




Ürünün ambalajına ve özelliklerine geçmeden önce, tenimin rengine uygun ürün gönderdikleri için Boyner'e çok teşekkür etmek istiyorum. Çoğu firma gerçekten yorumlamam için değil de, stoklarında ne kaldıysa gelişi güzel gönderiyor çünkü. 

Dönüyorum pakete. Üzerinde yazdığı gibi, bendeki 1 numarası. Yine paketin üzerinde yazana göre, verdiği kapatıcılık 4 üzerinden 2. Kısmen doğru.




Bu ürün hem kompakt bir fondoten, hem de sünger içine emilmiş bir bb krem. Yoğun nemlendirme ve arttırılabilir kapatıcılık, vaat ettikleri arasında. Unutmadan, SPF (Güneş'ten Koruma Faktörü) 23 içeriyor.




Öncelikle ambalajının dışardan bakılınca çok hoş ve hafif olduğunu ancak fazlaca parmak izi tuttuğunu belirtmeliyim. 




Paketi açınca karşınıza çıkan form ise bence pek hijyenik değil. Gördüğünüz sünger aparat, içinde fondoteni barındırıyor. Sol kısımdaki pedle ürüne bastırıp, yüzünüze yaymanız gerekiyor. Ben ilk önce bir fırçayla yaymayı denedim. Fondoten yüzüme oturmadı, çizik çizik kaldı çünkü yapısı çok ama çok ıslak.

Kendi aparatıyla denediğimde ilkine nazaran daha başarılı bir sonuç elde ettim ancak fondotenin yapısını hiç sevmedim. Az önce de belirttiğim gibi, fazla ıslak bir yapısı var. Bunun yanı sıra, kapatıcılık vermesi için kat kat uygulamanız gerekiyor. Pek pratik bir ürün değil. İçinden çıkan uygulama pedi tekrar yıkanacak gibi değil ve işin kötüsü ürün, o pedden başka bir aplikatörle bir türlü uygulanamıyor. 

Altına bazla ve bazsız denedim. Hiçbir şekilde yüzümde kalıcı olmadı. Zaten uyguladığım anda duruşu içime sinmedi. Burnumu pütür pütür gösterdi, hem de ultra ıslak yapısına rağmen. Mimik çizgilerime doldu, uygulandıktan birkaç saat sonra sonra tüm yüzümde kusma yaptı. Parça parça oldu ve fondotenin yüzümden uçmayan kısmı inanılmaz parlama yaptı. Bunu, aşırı ıslak bitişli olmasına bağlıyorum. 

'Daha ne olabilir?' diyeceksiniz, onu da söyleyeyim. Benim yağlı olmayan cildimde bile sivilce yaptı. Tüm bunların hepsi, 5 günlük kullanım sonrasında bu ürünü bir daha kullanmama kararı almama yetti.




Son olarak, pudrayla sabitlense bile uygulandıktan birkaç saat sonra kıpırdamaya başlayan bir ürün olduğunu da söyleyeyim ve Lancome'dan ürün satın almama kararımı sürdüreyim. Yalnızca cildi aşırı kuru olan ve çizgilenme sorunu olmayanlar sevebilir diye düşünüyorum. Cildiniz bu saydığım özelliklere sahipse bile denemeden almayın derim.

Siz bu ürünü denediniz mi? Sevgiler!


*Ürün, Boyner tarafından gönderilmiştir. Teşekkürler!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder