19 Şubat 2015 Perşembe

L'Oreal True Match Kapatıcı || 01 Ivory



Günaydın! Bugün sizlere, son günlerde günlük makyajımda kullandığım kapatıcıyı tanıtacağım ama öncesinde, bloguma yeni denk gelenler ve beni takip etmeye yeni başlayanlar için; göz altı morlukları konusunda çok takıntılı olduğumu, göz çevrem için yüksek örtücülükte ürünler tercih ettiğimi ve favori göz altı kapatıcımın MAC Pro Longwear olduğunu belirterek başlamak isterim. MAC Pro Longwear'i neden sevdiğimi, nasıl uyguladığımı ve kendisini bir türlü sevemeyenler için tavsiyelerimi okumak için buraya tıklamanız yeterli.




Geliyorum True Match'e. Bu serinin fondoteniyle, pudra bitişli olması sebebiyle hiç anlaşamamıştım. Bu yüzden kapatıcısıyla ilgili de tereddütlerim vardı ancak MAC Pro Longwear'i her gün kullanan ve çok çabuk bitiren biri olarak, bir tane de uygun fiyatlı kapatıcım olsun dedim. 

Şu ana kadar denediklerimin ya kapatıcılıkları azdı, ya çizgilere doluyorlardı ya da uygulandıktan birkaç saat sonra oksitlenerek koyulaşıyorlardı. True Match'de böyle bir sorun yaşamadım. Güzel haber; hiçbir sorun yaşamadım. 

Kapatıcı, klasik sünger aplikatörle geliyor. Yapısı incecik ancak bir o kadar örtücü. Ortadan biraz üstte bir kapatıcılığı var diyebilirim. Formülü de NARS Radiant Creamy kapatıcı gibi kremsi değil, Estee Lauder Double Wear kapatıcı gibi, çizginin daha likit tarafında. 

01 Ivory rengini sevdim. Sarı alt tonlu ve bu yüzden çok güzel aydınlatıyor. Pudra bitişli ama göz çevrenizi Pro Longwear'den daha fazla kurutmuyor. Ben yine şurada yazdığım şekilde uygulama yapıyorum, bu yüzden kuruluk gibi bir sorunum olmuyor.

Her tam kapatıcı ve mat bitişli üründe olduğu gibi, True Match'i de nemli bir makyaj süngeri ile uyguluyorum. Bu tarz pudra bitişli ürünleri fırçalarla uygulamak işkenceden farksız zaten. Siz de True Match'in dağıtımını zor bulanlardansanız, bir de nemli Beauty Blender'la deneyin derim.




Sağ tarafta kapatıcının uygulanmış halini görüyorsunuz. Henüz pudrayla sabitlememiştim. Uygulamadan hemen sonra pudrayla sabitlemezsem çizgilere dolduğu için bu adımı atlayamıyorum maalesef. Unutmadan, aktif akneleri örtme konusunda başarılı olduğunu söyleyemeyeceğim. Sivilceleri kapatmak için fazla yumuşak ve ince. 




Yukarıdaki fotoğrafta da sabitlenmiş halini görüyorsunuz. Kullandığım pudranın detayları burada. Sabitlendikten sonra kalıcılığı MAC Pro Longwear'le yarışıyor diyebilirim. Akşam ben silene kadar orada duruyor, tam istediğim gibi. Bir de ilk uygulandığında hafif belirgin görünebiliyor ancak 1 saat içinde görünüm daha doğallaşıyor. Yani ben ilk uygulandığındaki değil de, birkaç saat sonraki halini daha çok seviyorum.

Ben Gratis'ten 19 Lira'ya almıştım ama sanıyorum ki bu indirimli fiyatıydı. İndirimsiz fiyatını bilen varsa ve paylaşırsa çok sevinirim. Sizin uygun fiyatlı, tam örtücü kapatıcı önerileriniz varsa, onları da beklerim. :)
Sevgiler. <3





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder