18 Şubat 2015 Çarşamba

Golden Rose Velvet Matte Ruj || 02



Günaydın! Günün yazısı, bundan tam 2 hafta önce satın alıp, ilk sürdüğüm andan itibaren hayran kaldığım bir ruj üzerine olacak. Gelin, Golden Rose'un E vitaminli mat serisinden 02 numaralı ruja yakından bakalım.




Bitişi mat olmasına rağmen kadifemsi yapısından ötürü çok kolay bir sürümü var ve diğer mat rujlarımın aksine dudaklarımı kurutmuyor. Uygulama öncesinde lip balm sürmeme gerek bile kalmıyor. Üstelik her mat ruj kadar kalıcı. Bende 4-4,5 saat kadar durduğunu söyleyebilirim. Bunun dışında çizgilere çok fazla dolmadığını ve gün içinde etkisini yitirirken homojen bir şekilde dudaktan silindiğini de belirteyim.




Benim 2 numarasını almamın sebebi ise, bu morumsu pembe/gül kurularını çok seviyor ve kendime yakıştırıyor olmam. Dediğim gibi yapısını o kadar beğendim ki, satın aldıktan birkaç gün sonra farklı renklerine de bakmak için yeniden Gratis'e gittim ancak sadece 1 numaranın testerı vardı. Onu da biraz MAC Kinda Sexy'e benzettiğim için satın almadım. Biraz önce bu yazıyı hazırlarken de Golden Rose'un Online Satış sayfasına denk geldim. Gözümü karartıp denemeden birkaç renk daha alsam mı? :)

Gözüme kestirdiğim renkler: 3, 7, 10, 12 ve 20. Beğendiğim renklere bakmak ya da benden önce satın almak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz. Ben 2 numarasını, Erenköy Gratis'ten 17 Lira'ya almıştım. İyi ki almışım. MAC'in mat serisinden hiçbir eksiğinin olmadığını düşünüyorum. Sağa sola sallanıp pek güven vermeyen ambalajı dışında. :) 

Siz bu seriyi denediniz mi? Sevgiler! <3





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder