1 Şubat 2015 Pazar

Dior Lili 121 || Nude Oje



Günaydın! Günün yazısı bu nude (çıplak) oje üzerine olacak. Dior ojelerin; sürümü kolaylaştıran fırçaları, yapıları ve bitişlerini beğendiğimi daha önceki yazılarımda belirtmiştim. Diğer oje incelemelerimin linklerini de yazının sonuna koyacağım.




Pastel'in Nude serisindeki Cream rengini çok beğenerek almıştım ancak uyguladığımda ellerimde fazlasıyla sarı durdu. Ben de içinde biraz daha bej/pembemsilik bulunan bir nude oje aramaya başladım. Tam unuttum derken, Instagram'da blogger BubblyMichelle'in Lili paylaşımını gördüm ve bu ismi aklıma yazdım. Geçenlerde arkadaşımla Sephora'da gezinirken de testerını uygulattırıp kasaya yöneldim.




Renk tam olarak fotoğraflarda göründüğü gibi, şeftalimsi bir bej. Beyaz tende çok sarı durmayacak doğal bir ton arıyorsanız, Lili'yi seveceksiniz. Pastel Nude serisinde de Lili'ye yakın ama daha pembemsi renkler bulunduğunu düşünüyorum. Daha uygun fiyatlı bir şey arıyorsanız mutlaka bakın derim. Haftamız güzel geçsin. Sevgiler. <3


Siyaha çalan bordo Nuit 1947 için BURAYA
Kahvemsi gri Trianon için BURAYA
Kırmızı Dior Massai için BURAYA tıklayabilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder