2 Aralık 2014 Salı

Alışveriş! (MAC, Sephora, Watson's, Kiehl's, Sosyopix)



Haftanın en sevdiğim günü Çarşamba'dan günaydın! Bugün sizlerle, son birkaç haftadır aldıklarımı paylaşacağım. Poşetlerin bol olduğuna bakmayın, ihtiyaç dışı bir şey almadığımı göreceksiniz. Evet, bu alışverişin %90'ı bitirdiğim ürünleri yenilemem üzerine. :)




İlk olarak MAC alışverişimden başlıyorum. Akasya AVM MAC'e girdiğimde alacaklarım kafamda listeliydi. Aldığım 4 ürün de, geçen hafta tamamen bitirdiğim ürünler ve gördüğünüz gibi bittikçe aldığım şeyler.

MAC Brush Cleanser'ı (anlık fırça temizleyici) çok seviyorum. Nasıl kullandığımı burada anlatmıştım. Bu ikinci şişem. Face&Body fondoten ise hayatım boyunca sıkılmadan, severek kullanıp bitirdiğim nadir fondotenlerden. C1 bitince N1 rengini satın aldım. C biraz sarı kaldığı için boynuma da yayıyordum ama şu sıralar üşendiğim için direkt ten rengim olan N1 (pembe alt tonlu en açık renk) artık benim. Yine vazgeçilmezim olan ürünlerden MAC Prep + Prime Light Boost aydınlatıcı kalemi yeniledim. Göz altlarımı ve yüzümün yüksek bölgelerini anında aydınlatıyor. Son olarak da ferahlamak, makyajımdaki pudralı görünümü almak ve aydınlatıcımı daha keskin uygulamak için kullandığım MAC Fix Plus'ın seyahat boyu. Bunun özellikle küçük boyunu alıyorum çünkü bozulmadan bitirebiliyorum.




Geliyorum Sephora alışverişime. Glam Glow Supermud maskeyi almayı kafama koymuştum. Geçen hafta aldım, kullandım ve hatta ilk izlenimlerimi şuradaki yazımda paylaştım. NARS Radiant Creamy kapatıcıda da 4. tüpümdeyim. Light 2/Vanilla rengini hem sivilce/leke, hem de göz altı morluklarım için kullanıyorum. Parmaklarla uygulandığında ciltle bütünleşiyor. Kabuk kabuk durmadan örtmek istediğim her şeyi kapatıyor. Vazgeçemediğim kapatıcılardan. Bittikçe alıyorum ve almaya devam edeceğim.




Araya minik bir Flormar alışverişi giriyor. 352 numaralı ojeyi takipçilerimin tavsiyesiyle almıştım, çok sevdim, bittikçe alıyorum.




Göz kremimin dibini birkaç gün önce sıyırdım. Günlük bakım rutinime yaklaşık 7-8 ay önce oturttuğum Kiehl's Avokadolu Göz Kremi'min ilk kutusu bitti. Ben de bu kez, sınırlı sayıda üretilen jumbo boyunu aldım. Yanında BB Krem (Light rengi) ve Midnight Recovery gece göz kreminin testerını verdiler.






Sırada Sephora'ya ikinci kez gitmemin sebebi, Make Up For Ever Beauty Kit var. Make Up For Ever'ın en çok satan ürünlerini sadece 70 Lira'ya denemek çok cazip geldi. Kitin içinde sırasıyla; MUFE HD makyaj bazı (bir kez denedim, makyajımı gün boyu sabit tuttu), HD pudra, bitirebildiğim nadir kalemlerden Aqua Eyes göz kalemi, Smoky Extravagant maskara, Aqua Lip 8C dudak kalemi ve Rouge Artist Intense 43 ruj. Sadece ruj tam boy, diğerleri ufacık.




Watsons'a girmeden olur mu? Olmaz. Temel ihtiyaçlar olan; gözlük temizleme mendilleri, yaklaşık 4 senedir kullandığım ve şu an 30. paketimde olduğumu düşündüğüm günlük temizleyici Garnier Gül Özlü Temizleme Sütü, diş ipleri ve Maybelline'in yeni siyah kalemiyle bu poşeti de bitirmiş oluyorum.




Son parçayı internet üzerinden aldım ve dün gece fotoğrafladığım için görseller biraz sarımtrak oldu ama fotoğraflarımı o kadar sevdim ki bu alışveriş yazıma dahil etmek istedim. 

Birkaç hafta önce, erkek arkadaşım ve babamın doğumgünü için Instagram'daki arkadaşlarımdan ve takipçilerimden hediye önerileri istedim. Yorumlardan birkaçı Sosyopix'i önerince dayanamayıp siteyi incelemeye başladım. Instagram hesabımdaki fotoğrafları Polaroid karesi şeklinde bastırıp odama asmaya karar verdim. Dolayısıyla bu hediyeyi kendime, odama aldım. :)




Toplamda 36 kareyi 34 TL'ye bastırdım. 3 iş gününde elime ulaştı. Fotoğraflar, duvarıma asılmayı bekliyorlar. Bir de dün gece bu yazıyı yazarken Moshos Garden'dan iki parça bir şey aldım. Sıcak havlulu temizleyici (ilk defa deneyeceğim) ve severek kullandığım Shea'lı el kremi. İncelemek isterseniz ürünler burada ve burada.

İşte böyle. Çoğu, bitirdiğim ürünlerin yenileri ancak birkaç yeni parça da aldım. Bir şeyleri bitirip yeniden satın almanın hazzı başka. Şu anda bir şeye ihtiyacım kalmadığı için alışveriş yazılarına biraz ara veriyorum. Siz son zamanlarda neler aldınız? Sevgiler. <3

*Bu yazıdaki çoğu ürünün detaylı incelemesi blogumda mevcut. Sol üstteki turuncu kutudan ve sağ taraftaki 'Bu Blogda Ara' boşluğundan istediğiniz tüm marka ve ürünlerin detaylı yazılarına ulaşabilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder