25 Temmuz 2014 Cuma

Yeni Video? Instagram? Birkaç Fotoğraf. + Çekiliş Kazananları.

Şile-Saklıgöl yolu. Görsel bana aittir.


Günaydın! Başlıktan da tahmin edebileceğiniz gibi yine kozmetikten tamamen uzak bir yazıyla karşınızdayım. Bolca edebiyat yapacağım için sizi baştan uyarıyorum. Bu bir iç dökme yazısıdır! Çekiliş kazananlarını merak ediyorsanız yazının sonuna ışınlanabilirsiniz.

Eskiden her sabah 09:30'da yayınladığım yazılar, haftanın 4 günü yüklediğim videolar geride kaldı. Zaten beni bir süredir takip ediyorsanız farketmişsinizdir. Youtube kapandığında verdiğim uzun aradan sonra bir türlü eski düzenimi oturtamadım. Bunun birkaç sebebi var.

İlki artık çalışıyor olmam. Biliyorum bu geçerli bir bahane değil. Hem çalışan, hem sevdiklerine vakit ayıran, hem de bu işleri çok güzel yürüten insanlar var. Bir diğer sebep ise kendi hayatımdaki değişiklikler. Şimdilik net bir şey söylemek istemiyorum ancak gerçekten eğleniyorum, keyifli vakit geçiriyorum. İple çektiğim bir dönem kapıda, Eylül'ü bekliyorum.

Bunun yanı sıra, her şeyi aynı anda yapmaya çalışan biri olarak zaman zaman çok bunalıyorum. Özellikle son birkaç gündür o kadar keyifsizim ki… İnanın bana video(lar) çektim ve hiç biri içime sinmedi. Siz bu yazıyı okurken ailemle yazlığa gidiyor olacağım, yanımda minik kameram ve makyaj çantam olacak. Memnun kalmadığım ürünleri paylaşmak istiyorum. Deneyeceğim ama içime sinmediği sürece yüklemeyeceğim çünkü biliyorum en ufak bir keyifsizliğim o videolara yansıyor. Kanalımın eski canlılığının kalmadığının farkındayım ancak buna, izleyen ve eski performansımı bekleyen sizlerden bin kat daha fazla üzüldüğümden emin olabilirsiniz. 

Özetlemem gerekirse; hayatım değişiyor ve ben ayak uyduramıyorum. Bu demek değildir ki video çekmeyi, blog yazmayı bırakacağım. Asla. Bazen çok dellensem, hevesimi kaybetsem de toparlayıveriyorum. Ben sadece eski düzenime dönemiyorum. Dolayısıyla her sabah yazı, haftanın dört günü video yayınlayabileceğime inanmıyorum. Bunun sözünü vererek kimseyi kandırmak da istemiyorum.

Son olarak bir konuya açıklık getirmek istiyorum. Bu konuda çok eleştiriliyorum, belki istemeden birilerini kırıyorum. Eğer böyleyse özür diliyorum. Instagram konusu…

Instagram hesabım başlarda herkese açıktı ve sadece kozmetik paylaşıyordum ancak daha sonra kişisel hesabıma dönüştürdüm. Akrabalarımı, arkadaşlarımı da takip etmeye, özel hayatımla ilgili kareler paylaşmaya başladım. Tahmin edersiniz ki 'eleştiri' adı altına sığınarak sahte bir rumuzla ağzına geleni söyleme hakkını kendinde bulan çokça insan var. Ben de onlardan payımı aldım. Çok kırıldım, üzüldüm, huzursuz oldum.

Hele hele en son annem ve babama gelen bir saldırı vardı ki, ona kayıtsız kalamadım. Yazan kişiyi önüme verseler parçalardım herhalde. Herneyse, işte bu sebeplerden ötürü hesabımı gizledim. Yaklaşık 4-5 aydır ekleme talepleri onayımdan geçiyor ve kendi fotoğrafı olmayan, takipçisi/takip ettiği kimse olmayan ya da asdfghj şeklinde rumuzu olan kimseyi kabul etmiyorum. Yine eleştiri adı altında bana ya da sevdiklerime hakaret edenleri de engelliyorum. Ya da alaycı, iğneleyici bir tavır takınan herhangi birini. Evet, engelliyorum çünkü hayatımda bana negatif yayan insanları çıkarttığım gibi sosyal medyada da elimden geldiğince bu tip insanları süzgeçten geçirmek istiyorum. Hatırlatayım; 'kuyruklu eyeliner sana yakışmamış, düz çekmeye devam et' bir eleştiridir, 'iğrenç görünüyorsun, falanca arkadaşın da kezbana benziyor' ise hakaret. Bu tarz bir konuşmayı bir iki hafta önce Instagramdan da paylaşmıştım hatta.

Diyeceksiniz ki o zaman ne diye Instagram açtın, sen bloggersın. Sokakta karşılaşsak düşüncelerini yüzüme söylemeye cesaret edemeyecek insanların ailem, seçimlerim vs hakkında haddini aşan yorumlar yapması bana göre değilmiş. İster eleştiriye açık değilsin deyin, ister özgüvensiz. Ben kendimi bu şekilde rahat hissettiğime karar verdim. Sırf bu sebepten, hakettiği ya da etmediği halde kalbini kırdığım birileri varsa da hakkını helal etsin…

Söyleyeceklerim bu kadardı. Umarım kendimi anlatabilmişimdir. Son olarak son zamanlarda Instagram'da paylaştığım birkaç kareyi buraya da yüklemek istedim. Çekiliş sonucu da fotoğrafların en altında olacak. Kendinize iyi bakın. Sevdiklerinizle birlikte mutlu bayramlar! :)


Şile Limanı :)


Yazlık akşamı. Herkes uyurken.
Haziran akşamı. Ortaköy. 

Basket topu yutan arkadaşım İnci. :)

Birazcık bronzlaştım.


Dostum Ecem.



Biraz gezdim. :)


Real Techniques Çekilişi Sonucu










Tebrikler. :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder