10 Temmuz 2014 Perşembe

KAPANDI! Real Techniques Mini Brush Trio || ÇEKİLİŞ!



Günaydın! Bugün benim doğumgünüm! Geleneği bozmamak için bu sene de minik bir çekiliş düzenlemek istedim. Geçen haftalarda kapımı sürpriz bir şekilde çalan kargo, Cloud 10 Beauty'den hiç beklemediğim bir paket getirdi. 

Paket, yukarıda gördüğünüz 3 minik Real Techniques setini içeriyordu. Bir de indirim kodu. :)

Cloud 10 Beauty'den Real Techniques satın almak isteyen takipçilerim ödeme aşamasında indirim kuponu boşluğuna 'gorkem15' yazarak %15 indirimle satın alabiliyorlar. Bu kampanya Ağustos ortasına kadar geçerli. Gelelim fırçalara…






Fırça demeye dilim varmıyor. Fırçacık demek daha uygun olur. :) Bunlar tam çantaya atıp çıkmalık. Multi-task Brush, Foundation Brush ve Domed Shadow Brush'ın minik versiyonlarını düşünün. İşte o üçlü, bu üçlü.




Gün içinde pudra, allık, kapatıcı, fondoten, far ve rujda minik dokunuşlar yapmak için ideal bir set. Gelelim çekilişe…

Yukarıdaki setlerden biri benim için, diğer ikisi ise aranızdan iki takipçim için. Katılmak için yapmanız gereken tek şey blogumun izleyicisi olup bu yazının altına çantanızdan ayırmadığınız kurtarıcı ürününüzü, size ulaşabileceğim bir sosyal kaynakla birlikte (e-mail adresi, Instagram adı, Twitter adı gibi…) aşağıya yorum olarak bırakmanız.

Son katılım tarihi 20 Temmuz 2014. Herkese bol şans ve güzel bir haftasonu diliyorum. Sizi seviyorum. :)


*Bu fırça setini hemen Cloud 10 Beauty'den satın almak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder