6 Haziran 2014 Cuma

Kiehl's Ultra Facial Cream || Nemlendirici



Günaydın! Bugün sizlere, yaklaşık 2-2.5 aydır kullandığım bir nemlendiricinin incelemesini yapacağım. Kiehl's markasıyla bu ürün sayesinde tanıştım. Cildim çok kurudan karmaya döndüğünde eski nemlendiricilerim ağır gelmeye ve yüzümü yağlandırmaya başladı. Ben de daha hafif bir krem arayışına girdim ve bu ürünü satın aldım…




Ultra Facial Cream, her cilt tipine uygun, hafif kıvamlı, günlük bir nemlendirici. Klasik Kiehl's paketlemesine sahip; sade, gösterişsiz. 50 ML ve satış fiyatı 70 TL.




Cildimin emin adımlarla yağlandığı şu günlerde başka bir nemlendirici kullanmak istemiyorum. Yüzümü kuru hissettiğim günlerde ise bu krem yetersiz kalıyor. Dolayısıyla kuruluk problemi yaşayanlara pek tavsiye etmiyorum. Cildiniz normal, karma ya da hafif yağlıya dönük ancak nemsiz ise bu üründen memnun kalacağınızı düşünüyorum.

Keskin ya da parfümlü bir kokusunun olmaması güzel. Bunun dışında kıvamı da incecik bir krem şeklinde. Yüze uygulandığında yapış yapış ya da yağlı bir his bırakmıyor. Üzerine makyaj yapıp çıkabiliyorum. 

Bayılarak kullandığım bir ürün olmamakla birlikte cildimin giderek yağlandığı ama içerde bir yerlerde hala nemsiz kaldığı şu sıralarda işimi görüyor. Bitince bir daha alır mıyım? Bilmiyorum. Aynı markanın bir de avokadolu göz kremi var ki… Daha iyisini kullanmadım. Yakında yazısını yazacağım.

Sizin cilt tipiniz ve kullandığınız nemlendirici hangisi? Mutlu haftasonları!


*Ürünleri Kiehl's mağazalarından satın alabilirsiniz. Bildiğim kadarıyla henüz online satışları yok.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder